سرمایه پست بانک ۶۰ هزار میلیارد ریال می‌شود

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: درصددیم در راستای برنامه ۱۰۰ روزه دوم این بانک منابع‌مان را به ۶۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

به گزارش ریسک نیوز، از تسنیم به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسینعلی ضیایی مدیرعامل شرکت پست بانک ایران با اشاره به برنامه‌های 100 روزه دوم این بانک گفت: در نظر داریم منابع بانک را به 60 هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

وی با اشاره به مصرف بهینه منابع افزود: از جمله تسهیلات جدید می‌توان به صدور کارت اعتباری، انواع تسهیلات دیگر به منظور تأمین بخشی از سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغال‌زایی کشور به ویژه در مناطق روستائی و دور دست اشاره کرد.

او برنامه دیگر بانک را افزایش تعداد پایگاه‌های شبانه‌روزی برشمرد و خاطر نشان کرد: ایجاد سایت‌های اصلی، MIRROR، پشتیبان بانک و همچنین ارتقاء سطح امنیتی آن با اجرای پروژه ابر خصوصی جزء برنامه‌های پیش و روی ماست.

ضیایی با تاکید بر توسعه خدمات بانکداری الکترونیک بر روی درگاه‌‌های اینترنت بانک، موبایل بانک، وب کیوسک، USSD به ویژه در دفاتر خدمات بانکی شهری و روستائی گفت: طرح نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار مبارزه با پولشوئی (AML) در سامانه‌های جامع بانک را مد نظر داریم.

وی از دیگر برنامه‌های خود به اخذ عملیات صندوق توسعه ملی به منظور پرداخت تسهیلات به طرح‌های بخش‌های آب و کشاروزی، منابع طبیعی و محیط زیست و آغاز پرداخت تسهیلات آن در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در راستای عمل به تکالیف مندرج در قانون برنامه پنجم توسعه کشور، ایجاد 6 هزار دفتر خدمات بانکی جدید در سطح کشور را مد نظر داریم.

او در مورد وضعیت درآمدی بانک و همچنین سهام آن در بورس توضیح داد: تلاش ما این است که با حضور در مناطق روستائی و دور دست و توسعه خدمات در سطح کشور بتوانیم EPS مادی و معنوی را هم‌زمان محقق کنیم.

مدیرعامل پست بانک در مورد راه‌اندازی صندوق امانات نیز گفت: بر اساس برنامه، این صندوق در تمامی استان‌ها ایجاد خواهد شد.

وی در رابطه با همکاری با دیگر سازمان‌ها، تصریح کرد: با توجه به 14 هزار و500 شعبه و دفتر خدمات بانکی، آماده همکاری با تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرائی کشور به ویژه دستگاه‌های متولی امور روستائی همچون استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها، سازمان تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی کشور و مجموعه بانک‌ها و بخش‌های اقتصادی و پولی جامعه هستیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

26  +    =  29