بانک تجارت دومین برنده را هم به برزیل فرستاد

ومین قرعه‌کشی جشنواره “عید تا عید“ بانک تجارت برگزار و صلاح الدین فروتن مشتری شعبه شهرستان کلاته از استان گلستان به عنوان دومین برنده کمک هزینه سفر به جام جهانی برزیل معرفی شد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در دومین دوره جشنواره عید تا عید، صلاح الدین فروتن به عنوان برنده کمک هزینه سفر به جام جهانی معرفی و ۵۰ برنده کمک هزینه تبلت این بانک نیز مشخص شدند.

جشنواره عید تا عید بانک تجارت با قرعه‌کشی هفتگی به مشتریانی که در فاصله بین ششم فروردین و ششم خرداد عید مبعث رسول اکرم (ص)، اقدام به افتتاح حساب می‌کنند هر هفته یک جایزه کمک هزینه ۳۵۰ میلیون ریالی سفر به جام جهانی برزیل و ۵۰ کمک هزینه ۱۳ میلیون ریالی خرید تبلت اعطاء می‌کند.

بر اساس این خبر، مشتریانی که مانده حساب آنها در تمام روزهای هفته بالای ۵۰۰ هزار ریال باشد در قرعه‌کشی آن هفته شرکت داده می‌شوند و به ازای هر ۳۰۰ هزار ریال در هر روز یک امتیاز به آنها تعلق می‌گیرد و تمامی سپرده‌گذاران جشنواره "یلدا تا نوروز" چنانچه به حفظ و افزایش سپرده خود اقدام نمایند همچنان این شانس را دارند که به جمع مسافران جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و برندگان تبلت ملحق شوند.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی برندگان جشنواره عید تا عید می‌توانند به سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  +  4  =