آپارتمان ۱۰ میلیارد تومانی درتهران

مجتمع رویال دایموند مجتمعی مسکونی است که در منطقه الهیه تهران واقع شده است. مجتمع رویال دایموند توسط آقایان برادران و همایون شکیبا ساخته شده است

به گزارش ریسک نیوز، این ساختمان در 7 طبقه مسکونی و 2 طبقه مشاعات بنا شده است که در مجموع 11 واحد مسکونی را شامل می شود. مشاعات و امکانات مجتمع رویال  دایموند به شرح زیر است: لابی( با مساحتی در حدود 240 مترمربع فرنیش و دیوارهایی پتینه کاری شده)، سالن اجتماعات، سالن بدن سازی، سالن سینما، استخر، سونا، استفاده از سنگ در طراحی نما، استفاده از سنگ، پتینه، کاغذ دیواری و چوب در متریال داخلی، ظرفیت پارک 27 خودرو که سهم هر واحد 2 پارکینگ خواد بود.

واحد نمونه این مجتمع مسکونی  پنت هاوس آن است. این پنت هاوس متراژی در حدود 440 مترمربع دارد. این پنت هاوس دارای 3 اتاق خواب( 1 اتاق خواب مستر)، یک اتاق مهمان ( با سرویس مجزا)، یک اتاق کودک، 4 سرویس بهداشتی و 3 حمام، یک آشپزخانه و یک پنتری می باشد. برخی ویژگی های پنت هاوس مجتمع رویال  دایموند: دارا بودن ظرفیت 3 جای پارک خودرو، یک بالکن با دید شمالی، استفاده از چیلر به عنوان سیستم گرمایش و سرمایش، دارای استخر روباز، فضای باربکیو و آشپزخانه در رووف گاردن، وجود سازه چادری، وجود رختشویخانه. دید این پنت هاوس  به رشته کوه های البرز و ساختمان چناران پارک می باشد . قیمت این واحد 10 میلیارد و 120 میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟