تاجگردون هم بیمه ها را تنها گذاشت

بر اساس شنیده ها

شنیده‌ها حاکی از این است که غلامرضا تاج گردون بعنوان وجه‌المصالحه از دبیرکلی سندیکای بیمه گران کناره گرفته است.

به گزارش ریسک نیوز،از اخبار پول ،غلامرضا تاج گردون در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران در دی ماه 1391 با رای اعضای شورا به عنوان دبیرکل سندیکای بیمه گران به مدت 2 سال انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، شنیده‌ها حاکی از این است که پس از احراز کرسی ریاست کمیسیون برنامه و بودجه توسط تاجگردون در جریان انتخابات هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به جای مصباحی مقدم، جریاناتی در مجلس خواهان تحقیق و تفحص از بیمه مرکزی و صنعت بیمه شدند و کار تا جایی بالا گرفت که بین دولت و مجلس بر سر موضوع بیمه شخص ثالث مسائل خبرسازی رخ داد.

 

تحقیق و تفحص مجلس از صنعت بیمه تیرماه امسال با 169 رای موافق در مجلس کلید خورد. چندی بعد هم ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، اعلام کردبه دلیل نوع رفتار بیمه گران با مردم در نحوه تعیین خسارت‌ها و مشکلاتی که برای مردم در این زمینه پیش آمده است و همچنین نحوه حضور شرکت‌های بیمه در پروژه‌های بزرگ درخواست تحقیق و تفحص از صنعت بیمه صورت گرفته است.

حال گمان این می‌رود با وجودی که دوران دوساله تاجگردون در مسند دبیرکلی سندیکای بیمه گران رو به اتمام است وی با کناره‌گیری از این سمت سعی دارد وجه‌المصالحه این روند قرار گیرد.

گفتنی است، سندیکای بیمه‌گران ایران که از سال 58 از حالت فعال خارج شده بود، در اواخر سال 84 احیا شد و اساسنامه جدید آن توسط شورای عالی بیمه به تصویب رسید.

سندیکای بیمه‌گران موسسه‌ای غیرانتفاعی است و به منظور حمایت از منافع جمعی شرکت‌های بیمه ایرانی تشکیل شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

44  −  42  =