شوهرکشی در آمریکا برای دریافت حق بیمه

یک زن آمریکایی پس از ۱۴ سال زندگی مشترک،‌ فردی را اجیر کرد تا همسرش را به ضرب گلوله بکشد.

به گزارش ریسک نیوزاز صنعت بیمه و به نقل از لایو اینشورنس، "کریستال ویلیام" متهم است که "شان ای ویلیام" همسرش را کشته است تا بتواند حق بیمه او را دریافت کند.

طبق این گزارش کریستال ویلیام ادعا کرده بود که در زمان قتل همسرش به ضرب گلوله توسط فرد ناشناس، خواب بوده است. معاونان پلیسی که در صبح 27 ژانویه سال 2014 به محل قتل فراخوانده شدند، دیدند که شان 38 ساله با شلیگ گلوله کشته شده است. پس از تحقیقات مشخص شد که داستان واقعی کاملا با روایت کریستال متفاوت است و انگیزه او دریافت حق بیمه عمر همسرش بوده است.

حقیقت داستان آن است که کریستال شب قبل به فردی به نام "مارکوس جانسون" اجازه داده است که به خانه وارد شود. در این زمان او از همسرش خواسته بود که برای آتش، هیزم بیشتری از بیرون جمع کند. زمانی که شان ویلیام وارد اتاق پذیرایی می شود، جانسون پنج بار به او شلیک می کند که سه گلوله به او اصابت می کند.

در این گزارش آمده است که شان و کریستال ویلیام 14 سال پیش ازدواج کرده بودند و پسر 10 ساله آنان در زمان قتل در خانه بوده است. به گفته یکی از ماموران پلیس آمریکا، پس از تبادل اطلاعات نوشتاری بین کریستال و جانسون، پلیس متوجه نقش این دو شده و آنان را دستگیر کرده است. کریستال ویلیام و مارکوس جانسون از زمان کودکی با یکدیگر دوست بوده اند اما رابطه خاصی بین آن دو نبوده است.

این مامور پلیس در ادامه گفت که این دو با همکاری با یکدیگر نقش این قتل را ریخته بودند و می خواستند 250 هزار دلار حق بیمه عمر شان ویلیام را بین خود تقسیم کنند. کریستال ویلیام اکنون با محکومیت حبس ابد رو به رو است که به دلیل توطئه چینی در پنج سال نخست محکومیتش نمی تواند تقاضای آزادی مشروط ارائه کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  ×    =  18