دولت حذف یارانه افراد با درآمد بالای ۲.۵ میلیون تومان را پذیرفت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حذف یارانه نقدی پردرآمدها برای اجرای کامل قانون هدفمندی یارانه ها در سال آینده حتمی است و دولت حذف یارانه افراد با درآمد بالای ۲.۵ میلیون تومان را پذیرفت.

به گزارش ریسک نیوز،از  تسنیم، محمد رجایی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق درخصوص حذف یارانه نقدی افراد با درآمد بالای 25 میلیون ریال، گفت: البته نمی توان درخصوص تصمیم نهایی مجلس در رابطه با کم و کیف حذف یارانه افراد پر درآمد پیش بینی دقیقی کرد اما روشن است که برخی نمایندگان پیگیر پیشنهاد بازگشت به لایحه دولت یعنی ادامه اجرای قانون هدفمندی همانند سابق باشند.

نماینده مردم گناباد افزود: در عین حال آقای نوبخت برای دفاع از لایحه در مجلس حاضر شده بود، حذف یارانه نقدی افراد بالای 25 میلیون ریال درآمد، را تایید کرد و این بدان معناست که دولت این تصمیم را پذیرفته و مشکلی ندارد.

وی با اشاره به اینکه بررسی لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده کشور هم اکنون در صحن علنی مجلس در بخش درآمدی و تبصره های نخستین است، افزود: موارد مربوط به هدفمندی یارانه ها در تبصره 21 مطرح شده که به زودی در دستور کار برای طرح و بررسی در صحن علنی قرار می گیرد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟