مذاکره با بانک مرکزی برای فراگیری کارت شهروندی

مدیرعامل بانک شهر از انجام مذاکراتی با بانک مرکزی برای فراگیری کارت شهروندی و بهره مندی از خدمات شهری در کل کشور خبرداد و گفت: اولین اتوبانک شهر در تهران راه اندازی شد.

به گزارش ریسک نیوز،حسین محمد پورزرندی امروز در مراسم افتتاح اتوبانک شهر گفت: متاسفانه سیستم بانکی کمتر به پروژه های شهری در جهت کمک به محیط زیست توجه کرده است، اما با توجه به رشد شهرنشینی ایجاد بانکهای هوشمند ضروری است، براین اساس یکی از ماموریت های اصلی این بانک هوشمندسازی شهرها است.

مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه پیشخوان های "شهرنت" در این راستا ایجاد شده اند و از طریق کارت های بانکی و ملی می توان از خدمات آنها به صورت شبانه روزی و در تعطیلات بهره مند شد، افزود: پی سی پوزها مجهز به سیستم آف لاین است و با استفاده از کارت شهروندی بانکی با همکاری شهرداری می توان از تمام خدمات شهری از قبیل پرداخت ها در تاکسی ها، مترو، اتوبوس های شهری و غیره بهره مند شد.

وی افزود: در حال حاضر می توان با استفاده از یک کارت در تمام کشور از خدمات شهری استفاده کرد و برای فراگیری کارت شهروندی با بانک مرکزی مذاکراتی را انجام داده ایم. بر اساس برنامه ریزی ها در سال آینده تا 500 دستگاه کیوسک الکترونیکی و اتوبانک در کل کشور در شهرها ایجاد خواهد شد. ما به دنبال ایجاد شعب فیزیکی نیستیم و آنها را کاهش خواهیم داد و توسعه برنامه های شبکه ارزی و بین المللی هم در دستور کار است.

پورزرندی از راه اندازی پروژه اتوبانک در 5 شهر تبریز، مشهد، شیراز، ارومیه و تهران خبرداد و گفت: با این پروژه رانندگان اتوبوس ها می توانند از خدمات بانکی استفاده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  ×    =  36