کارگاه شهروندی کسب و کار آنلاین برگزار می‌شود

با توجه به پیشرفت روزافزون دنیای فناوری اطلاعات و توسعه کسب‌و‌کارهای گوناگون در فضای مجازی، برخود لازم دانستیم با حمایت شهرداری تهران و سازمان فناوری اطلاعات ایران و همکاری نهاد خیریه زنجیره عشق‌وامید، همایشی تحت عنوان “کارگاه شهروندی کسب و کارآنلاین” برنامه‌ریزی و آماده‌سازی کنیم.

به گزارش ریسک نیوزبه نقل از 3bn.ir ، این همایش، اولین همایش خیریه دنیای فناوری اطلاعات در داخل کشور است که با هدف ترویج دانش و فرهنگ کسب‌ و کارآنلاین به عموم هموطنان عزیز برگزار خواهد شد. حضور در “کارگاه شهروندی کسب و کارآنلاین” رایگان بوده و تمام عواید حاصل از کمک‌های مردمی و درآمدهای حاصل از این همایش به نفع خیریه‌ای با نام زنجیره عشق و امید (حامی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست) صرف خواهدشد.
براساس این گزارش، چهارچوب همایش بر محوریت موضوعاتی از قبیل فرهنگ وچگونگی محتوای لازم در کسب و کارها، اصول اولیه کسب‌و‌کار‌آنلاین، معرفی مفاهیم تجربه کاربری (UX) و طراحی رابط کاربری (UI)، تاثیر ابزارها و یا دستگاه‌های هوشمند در کسب‌و‌کار‌آنلاین، بازاریابی اینترنتی، امنیت و آینده‌ای از آن در دنیای مجازی، قرار خواهد گرفت.
لذا از تمام هموطنان به خصوص مدیرانی که قصد راه اندازی یا توسعه کسب‌و‌کار‌های خود را دارند، دانشجویان و پژوهشگران، خانه داران و یا عزیزان کارآفرین دعوت می‌شود در این همایش حضور یابند.

جهت ثبت نام در همایش به سایت digiseo.ir مراجعه فرمایید و یا اینجا کلیک کنید.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟