پیام مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به مناسبت روز خبرنگار

دکتر علی جباری، مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی، به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، با صدور پیامی این روز را به صاحبان رسانه ها، به ویژه خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش ریسک نیوز،و به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، متن پیام تبریک دکتر جباری به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است:

نام گذاری هفدهم مرداد به نام روز خبرنگار، فرصت و بهانه ای است برای پاسداشت خدمات انسان های شایسته و حقیقت طلبی که چشم بیدار جامعه و زبان گویای مردم هستند. انسان های آزاداندیشی که از وجودشان، انتشار دانایی و گسترش آگاهی معنا می یابد.

درعصر کنونی که نیاز لحظه ای به گسترش ارتباطات و لزوم بازتاب گسترده و بر خط وقایع، افزایش یافته و این امرموجب خطیرتر شدن رسالت سازمان های خدمت گذار جامعه شده است، تنها حضور پر رنگ و تاثیرگذار خبرنگاران رسانه ها است که مشفقانه، دلسوزانه و مسئولانه با بازتاب درست خبرها و رویدادها، موفقیت سازمان ها را رقم می زنند. سازمان انتقال خون ایران، به عنوان یکی از ارکان مهم نظام سلامت و ناجی حیات بیماران، از این قاعده مستثنی نیست و همواره نیازمند همکاری هرچه بیشتر خبرنگاران رسانه ها در راستای آگاهی بخشی به مردم و گسترش فرهنگ اهدای خون است. به یقین، این سازمان، در مسیر پیشرفت و توسعه خدمات نوین خود، هر لحظه از یاری و پشتوانه خبرنگارانی که صداقت و حرمت قلم را پیشه خود ساخته اند و در بازتاب رویدادها خرد، اعتدال، امانت داری و دقت در تشخیص سره از ناسره را معیار خود قرار داده اند، بهره مند بوده است.

اکنون، در آستانه هفدهم مرداد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، خبرنگار شجاع و متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی، روز خبرنگار را به صاحبان رسانه ها، به ویژه خبرنگاران محترم که همواره با قلم استوار و رسای خود، در رگ های سلامت جامعه، آگاهی را جاری و با اندیشه ای متعالی، در همکاری با سازمان انتقال خون ایران، روح گذشت، ایثار و فداکاری را در وجود مردم جامعه هر لحظه، زنده تر می کنند، تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

 

علی جباری

مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟