قانون فعلی بیمه شخص ثالث تمدید نخواهد شد

با توجه به اینکه مواد دیگری نیز در دستور کار مجلس و جهت طرح در صحن قرار دارد، اعلام زمان دقیق تصویب قانون جدید امکان پذیر نیست، اما یقینا تا پایان سال به تصویب خواهد رسید.

به گزارش ریسک نیوز،رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کلیبر در مجلس درباره زمان طرح قانون جدید بیمه شخص ثالث در صحن مجلس گفت: به مردم و دلسوزان صنعت بیمه اطمینان می دهیم که جای نگرانی وجود ندارد؛ اما با توجه به اینکه مواد دیگری نیز در دستور کار مجلس و جهت طرح در صحن قرار دارد، اعلام زمان دقیق تصویب قانون جدید امکان پذیر نیست، اما یقینا تا پایان سال به تصویب خواهد رسید.

ارسلان فتحی پور در مصاحبه  با صدای صنعت گفت: قانون جدید بیمه شخص ثالث در دستور دهم الی دوازدهم مجلس قرار دارد؛ برای این امر امضاء جمع آوری شده و قطعا تا پایان سال به تصویب خواهد رسید و از تمدید مجدد قانون فعلی بیمه شخص ثالث ممانعت خواهد شد.

وی با ابراز اطمینان از اینکه قانون جدید تا پایان سال به طور قطع به تصویب خواهد رسید، اعلام کرد: به مردم و دلسوزان صنعت بیمه اطمینان می دهیم که جای نگرانی وجود ندارد؛ اما با توجه به اینکه مواد دیگری نیز در دستور کار مجلس و جهت طرح در صحن قرار دارد، اعلام زمان دقیق تصویب قانون جدید امکان پذیر نیست، اما یقینا تا پایان سال به تصویب خواهد رسید.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟