دل نوشته ای از یک نماینده بیمه

“دوستای خودم که نماینده شرکت x بودن ۸۵% به شهرهای دیگه رفتن . اخه چطور واسه کارای خودشون خیلی قانون میزارن جلوی پامون ولی فکر ما نماینده ها نیستن .”

به گزارش ریسک نیوز،شبکه فروش که تحت عنوان خط مقدم بیمه گری محسوب می شوند در تمامی کشورها از اهمیت بسزایی برخوردارند در صنعت بیمه ایران نیز بیش از 70 درصد پرتفوی از طریق نمایندگان بیمه تامین می شود.

امروزه در جهان جایگاه این گروه سبب شده تا شرکتهای قدر بیمه ای بر ارتقا دانش این گروه تمرکز کرده و این شبکه را به فنون نوین بازار یابی مجهز کنند همان چیزی که در ایران کمتر بدان پرداخته شده است و شاید تازه اندر خم یک کوچه باشیم.

به دلیل اهمیت این حلقه در صنعت بیمه بدون شک پرداختن به مسایل و چالش های شغلی این گروه ضروری است متنی که در ذیل منتشر می شود دل نوشته ای از یک نماینده است به همراه پیشنهاداتی که برای شرکتهای بیمه ارایه شده که به پایگاه خبری ریسک نیوز ارسال شده است که این رسانه به دلیل لزوم اهمیت به مخاطبان این متن را منتشر می کند .

دلنوشته ای از یک نماینده

دوستان ما همه مون نماینده هستیم و شایدم کارگزار تاحالا به این فکر کردیم که شرکتهامون چه مدارکی واسه ضمانت از ما دریافت میکنن از قبیل سفته وچک و محضر برای اینکه ما فرار نکنیم.

ایا تا حالا کسی بوده که به مدیران شرکتها بگه شما چه تضمینی واسه ما نماینده ها دارین؟؟ اگه شرکتمون مثل شرکت x بشه اونوقت تکلیفمون چیه؟؟بعد از بوجود امدن مشکل به نظر شما میشه جلوی اقوام و دوستان سربلند باشین .

دوستای خودم که نماینده شرکت x بودن 85% به شهرهای دیگه رفتن . اخه چطور واسه کارای خودشون که خیلی قانون میزارن جلوی پامون ولی فکر ما نماینده ها نیستن .

یک نمونه نماینده یک شرکت چندی پیش رفته بود شعبه مرکزی در تهران خواسته بود برود اتاق یکی از مدیران رشته خاصی،  ولی متاسفانه منشی مانع رفتنش به داخل اتاقش شد و گفته نماینده نمیتونه با مدیر ملاقاتی داشته باشه .

جالب اینجاست که وقتی از مدیران اصلی انتقاد میکنیم در جوابمون میگن آدم بیکار زیاد هستن و نفرات زیادی ثبت نام واسه نمایندگی دارن . خدا وکیلی این انصافه که تموم عمرمون رو داریم از دست میدیم تو بیمه و داریم واسه همون مدیر زحمت میکشیم بعدشم اگه ما نباشیم اونها یک لحظه وجود ندارن.

خدا وکیلی خیلی ظلم میشه به ما نمایندها . نه بیمه داریم نه عیدی نه کت و شلوار(منظورم لباسای فرمی که به کارمندان شعبه ها میدن) نه کمک هزینه مسکن و فرزند و از همه مهمتر نه جایگاه درستی.

ای کاش کسی باشه به داد ما نمایندها برسه.
به امید جایگاه بهتر.

 

گفتنی است ، رسانه ریسک نیوز به چگونگی ارتقا جایگاه نمایندگان و کارگزاران در قالب گزارشاتی  خواهد پرداخت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×  1  =