سرمد سال جدید را با سرمایه ۱۰۰۰ میلیاردی آغاز می کند

هادی با اشاره به برنامه سال ۱۳۹۵

مدیر عامل بیمه سرمد در ادامه سخنان خود به رئوس برنامه سال ۱۳۹۵ اشاره کرد و ادامه داد: در سال جدید شرکت با سرمایه ۱۰۰۰ میلیارد ریال کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ریسک نیوز، نشست شورای مدیران بیمه سرمد به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور علیرضا هادی مدیر عامل، محمد تقوی نژاد دیلمی عضو هیات مدیره، معاونین، مدیران ستادی و استانی روز سه شنبه 94/11/13 برگزار شد.

مدیر عامل بیمه سرمد در ادامه سخنان خود به رئوس برنامه سال 1395 اشاره کرد و ادامه داد: در سال جدید شرکت با سرمایه 1000 میلیارد ریال کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این وضعیت، آورده سهامداران به بیش از دو برابر افزایش یافته، گفت: انتظار آنان نیز جهت افزایش میزان پرتفوی و ترکیب مناسب آن، افزایش می یابد.

مدیر عامل بیمه سرمد با تاکید بر توسعه شبکه فروش آموزش دیده در سال پیش رو، افزود: تاکید و اصرار بر نوآوری٬ توسعه فروش بیمه های زندگی٬ بیمه های خرد در انواع رشته ها و استقرار نمایندگان در شعب بانک از طرح های در دستور کار بیمه سرمد در بخش بازاریابی و فروش به شمار می رود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت بحث «نوآوری» در شرکت، بر توسعه این بخش با مشارکت تمامی مدیران و کارکنان در سال جدید تاکید و اضافه کرد: برای حضور موثر و رو به جلو در بازار بیمه٬ نوآوری باید به دغدغه فکری همه ما تبدیل شود و هیچ گاه نباید به شرایط موجود رضایت دهید.

در ادامه این مراسم، تقوی نژاد دیلمی، عضو هیات مدیره بیمه سرمد نیز با تاکید بر اهمیت سرمایه انسانی این شرکت، گفت: سرمایه انسانی هر شرکت یکی از ارزشمندترین دارایی های آن به شمار می رود، به همین منظور امیدواریم در سال پیش رو برنامه هایی را در جهت ایجاد انگیزه مضاعف در آنان اتخاذ نماییم.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر وجود رویکرد توسعه محوری و برنامه محوری در بیمه سرمد، گفت: با توجه به پتانسیل هایی که از طریق سهامداران ایجاد شده است، می توانیم با توسعه و نوآوری محصولات بیمه ای و ارائه بهتر خدمات به مشتریان، شرکت را در تمام بخش ها توسعه داده و به سودی پایدار دست یابیم.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

76  −  71  =