اخذ گواهینامه انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه، معیار استاندارسازی فرایندهای بیمه‌کوثر

اخذ گواهینامه انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه از سوی کارشناسان بیمه‌کوثر معیار افزایش سطح استاندارد فرایندهای اجرایی و کارایی کارشناسان شرکت است.

به گزارش ریسک نیوز،و به نقل از روابط‌عمومی و اعلام معاون طرح و توسعه بیمه‌کوثر؛ صادق مختاری‌ایروانلو و علی شهنازی از کارشناسان بیمه‌کوثر با شرکت در نهمین دوره آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای در سطح مقدماتی، موفق به اخذ گواهینامه شدند.

سید محمود هاشمی با بیان اینکه در ادامه حضور موفق کارشناسان شرکت در آزمون‌های انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه، صادق مختاری ایروانلو و علی شهنازی موفق به کسب رتبه‌های 101 و 124 شدند، بیان‌کرد: در این آزمون از 515نفر شرکت کننده، 159نفر موفق به اخذ گواهینامه شدند.

وی افزود: یازده نفر از کارشناسان شرکت در راستای افزایش سطح علمی و در نهایت ارتقاء ارائه خدمات بیمه‌ای به آحاد جامعه در این آزمون شرکت کردند.

معاون طرح و توسعه شرکت تلاش کارشناسان و کسب گواهینامه از انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه را عامل افزایش صلاحیت حرفه‌ای و دانش شرکت به شیوه‌ای اثربخش و کارا برشمرد و خاطرنشان‌کرد: ارائه طرح‌ها و برنامه‌های جدید در راستای افزایش ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و رضایت‌مندی آن‌ها و نیز تسریع و تسهیل در فرایند ارائه خدمات به مشتریان ازجمله مزایای شرکت کارشناسان در آزمون‌های مراکز علمی و کسب گواهینامه توسط آن‌ها است.

وی یاداورشد: کارشناسان شرکت با حضور در آزمون‌های انجمن حرفه‌ای و نیز ارائه مقالات در کنفرانس‌های ملی و همایش‌های تخصصی توانستند گام‌هایی هرچند کوچک را در ارتقاء صنعت بیمه بردارند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟