اظهار نظر استاد اخلاق حوزه درباره مرگ اولادی

آیت الله حسینی مازندرانی استاد اخلاق گفت: چه کسی فکر می کرد مهرداد اولادی در جوانی فوت کند. بدانیم اجل به کسی رحم نمی کند.

به گزارش ریسک نیوز،آیت الله حسینی مازندرانی، استاد اخلاق حوزه علمیه با اشاره به مرگ مهرداد اولادی، بازیکن 31 ساله فوتبال گفت: چه کسی فکر می کرد این جوان ورزشکارِ مازندرانی، فوت کند. بدانیم اجل به کسی رحم نمی کند.

 

درس اخلاق حضرت آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی، نماینده مراجع معظم تقلید و استاد اخلاق حوزه های علمیه با حضور مردم متدین و مومنین در مسجد و حوزه علمیه امام حسین(ع) برگزار شد.

امام جماعت مسجد علمیه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: ماه های رجب، شعبان و رمضان برترین ماه ها است و رجب و شعبان، انسان را برای ماه ضیافت الهی آماده می کند.بنابراین مردم! فیوضات معنوی این ایام را دریابید.

 

ایشان درباره ولادت امام علی(ع) و مناقب حضرت نیز سخن گفت که پیامبر فرمودند: «انا مدینه العلم و علی بابها». ضمنا ولادت مولا علی(ع) در جوف خانه خدا از خصایص حضرت است.

آیت الله حسینی مازندرانی افزود: امیرالمومنین(ع) در تمام غزوات همراه پیامبر بودند و در جنگ خندق، رسو الله(ص)فرمودند: «ضربه علی یوم الخندق افضل من عباده الثقلین.».

وی با نقل حدیثی از امام باقر(ع)تصریح کرد: اگر کسی یک سال قبل از مرگ، توبه کتد خدا توبه اش را می پذیرد. حتی اگر یک ماه، یک روز، یک ساعت و حتی در هنگام اخذ مرگ، توبه کند، خدا می پذیرد. البته توبه عالم (آخوند) را در این لحظه نمی پذیرد.

استاد اخلاق حوزه علمیه با اشاره به مرگ مهرداد اولادی، بازیکن 31 ساله فوتبال گفت: چه کسی فکر می کرد این جوان ورزشکار اهل مازندران فوت کند. بدانیم اجل به کسی رحم نمی کند و باید انسان قبل از مرگ، توبه کند.

نماینده مراجع معظم تقلید ادامه داد: همه باید توبه کنیم البته کار مردم عادی آسان تر از کار آخوندها است زیرا این قشر به عنوان مبلغ و مروج دین، تابلو و ویترین دین هستند.

آیت الله حسینیمازندرانی به روحانیون و طلابتوصیه کرد: کار یک روحانی، دعوت مردم به خیر و خوبی ها است. بنابراین سخن عالم اثرگذار است و اشتباه و گناهش اثرات منفی در باورهای مردم دارد.

تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) در پایان فرمودند: حضور انسان ها در مساجد و مجالس دینی اثر بسزایی در بخشش گناهان پدرها و مادرها دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  ×    =  72