بیمه ما ۱۰ میلیارد تومان از معوقاتش را اخذ کرد

مدیرعامل بیمه ما در جلسه مجمع اعلام کرد که این شرکت در سال ۹۴ موفق به اخذ ۱۰ میلیارد تومان از معوقات خود شده است.

به گزارش ریسک نیوز،در این جلسه مجید صفدری مدیرعامل بیمه ما در مورد عملکرد این شرکت در سال مالی 94 گفت: بیمه ما در آستانه برگزاری مجمع به ارائه گزارش شفافیت مالی پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: شفافیت مالی توانگری مالی شرکت را مستحکم تر کرده و ذخایر مورد نیاز بخش ثالث و سایر بخش های بیمه گری در حساب های مالی لحاظ شده است.

بنابراین گزارش در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بیمه ما، هیات مدیره 80 درصد از سود قابل تخصیص را جهت تصویب پیشنهاد داد.

همچنین طبق صورت های مالی ارائه شده از سوی هیات مدیره در سال مالی 94سهم شرکت از خسارت در رشته اموال 53.8 درصد، در رشته اشخاص 35.9 درصد و در مسئولیت و مهندسی 10.3 درصد بوده است.

گفتنی است بیمه ما در سال مالی 94 مبلغ 2 هزار و 284 میلیارد ریال حق بیمه صادره داشته که شامل رشته های ثالث، بدنه، آتش سوزی، باربری، مسئولیت، مهندسی، درمان، حوادث، زندگی و زندگی- مستمری می شود.

طبق صورت های مالی ارائه شده از سوی این شرکت جمع کل درآمدهای شرکت در سال 94 در مقایسه با سال مالی گذشته با رشد 34 درصدی به 2 هزار و 644 میلیارد ریال رسیده است.

سود خالص شرکت هم مبلغ 304 میلیارد و 198 میلیون ریال اعلام شده و جمع حقوق صاحبان سهام شرکت 1 هزار و 451 میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

شرکت بیمه ما در جلسه مجمع خود اعلام کرد که برنامه توسعه شبکه نمایندگان در سطح کشور و تکمیل ظرفیت پذیرش نمایندگان شرکت، توسعه شعب شرکت در کلیه استان ها، بهینه سازی سیستم سرمایه گذاری شرکت و حفظ سطح توانگری شرکت را در دستور کار دارد.

ضمن این که افزایش سهم شرکت بیمه ما با رویکرد حفظ سبد پرتفوی، بازبینی و اصلاح فرآیندها و استقرار استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت خدمات ایزو 9001-2015، افزایش فروش بیمه های خرد، استفاده از پتانسیل بیمه ای کلیه سهامداران، پیاده سازی مدیریت ریسک و بازنگری و تدوین برنامه استراتژیک 5 ساله شرکت به عنوان برنامه های آتی شرکت اعلام شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  9  =  45