اولین کارگاه مشترک با شرکت مونیخ ری برگزار شد

از سوی سندیکای بیمه گران ایران ؛

اولین کارگاه مشترک شرکت مونیخ ری و سندیکای بیمه گران ایران با حضور ۱۰۰ نفر از کارشناسان ارشد صنعت بیمه و دبیر کارگروه اتکایی و اعضاء کارگروه های بیمه مهندسی و اموال سندیکا،کارشناسان بیمه مرکزی و پژوهشکده بیمه، و مدیران ارشد مونیخ در حوزه بیمه های اموال سه شنبه ۲۱ اردیبهشت در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، این کارگاه با هدف آشنایی کارشناسان ارشد صنعت بیمه با نیازهای اصلی بیمه گران اموال و شبکه سازی، انتقال دانش فنی و معرفی ابزارهای جدید برای بیمه گری است.

علی اکبر اولیاء، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران در مراسم افتتاحیه این کارگاه گفت: شرکت مونیخ ری از شرکت های معتبر و معروف اتکایی  بین المللی است که پس از دوران تحریم ها تمایل بسیاری برای ارتباط نزدیک با ایران داشت، به همین منظور و با هدف افزایش توان فنی شرکت های بیمه  و برقراری تعامل بیشتر در سطح بین المللی این کارگاه یک روزه را برگزار کردیم.

وی افزود: سندیکای بیمه گران ایران ، در راستای ارتقا تعاملات بین المللی صنعت بیمه، خط مشی جدیدی را در راس امور خود قرار داده است تا بتواند علاوه بر افزایش فعالیت های بیمه ای دو جانبه در سطح بین المللی، خلا آموزشی دوران تحریم را نیز جبران کند.

اولیاء ابزارها، مدیریت ریسک، اطلاعات لازم برای ارزیابی ریسک، نرخ دهی و ارزیابی حداکثر خسارت محتمل در حوزه بیمه های اموال و محاسبه حداکثر خسارت محتمل حوادث طبیعی و فاجعه آمیز و ابزارNathan را از محورهای اصلی این کارگاه یکروزه بیان کرد و گفت: بحث مدیریت ریسک در دنیا به صورت جدی پیگیری می شود و سندیکا نیز به دنبال آن است تا با فراهم کردن فرصت های مناسب آموزشی، شیوه های نوین مدیریت ریسک در ایران را به بیمه گران آموزش دهد. تا بتوان با این استراتژی به کاهش حوادث و خسارات احتمالی در صنعت بیمه دست یابیم و به تبع آن نرخ بیمه گری را کاهش دهیم.

لازم به ذکر است در این کارگاه، از هر شرکت بیمه سه نفر حضور داشتند و با حضور مدیران ارشد شرکت مونیخ ری محورهای مدیریت ریسک در بیمه های مهندسی بحث و بررسی شد.

همچنین در پایان با حضور نمایندگان UIB و NASCO جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

38  −  36  =