۱۷ دانش‌آموز تایلندی در آتش سوختند

عکس های منتشر شده در صفحه شبکه اجتماعی ‘فیسبوک’ این مدرسه نشان می دهد آتش نشان ها در تلاش برای مهار آتش در یک ساختمان دو طبقه هستند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایرنا، پرایاد سینگسین، یک فرمانده پلیس در منطقه 'وینگپاتائو' تایلند روز دوشنبه اعلام کرد که دو دانش آموز ناپدید و 5 نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

38 دانش آموز در خوابگاه این مدرسه شبانه روزی دختران که در استان 'چیانگ رای' واقع شده است اقامت داشتند و حال دو تن از مصدومان وخیم است.

'پرایاد سینگسین' روز دوشنبه گفت که علت آتش سوزی در خوابگاه تاکنون نامشخص نشده و یک تیم پزشکی قانونی برای تحقیقات بیشتر به این منطقه اعزام شده است.

عکس های منتشر شده در صفحه شبکه اجتماعی 'فیسبوک' این مدرسه نشان می دهد آتش نشان ها در تلاش برای مهار آتش در یک ساختمان دو طبقه هستند.

اجساد این دانش آموزان به دلیل سوختگی قابل شناسایی نیست و برای شناسایی به بیمارستان منتقل شده است.

به نوشته تارنمای روزنامه 'نیشن'، یک افسر دیگر پلیس این منطقه تایلند اعلام کرد این مدرسه مخصوص دانش آموزان فقیری است که از مناطق کوهستانی که قبایل مختلفی در آن زندگی می کنند، به این مدرسه منتقل می شوند.

قبایل کوهستان نشین تایلند به بسیاری از امکانات دولتی دسترسی ندارند و از نبود مدرسه و بهداشت مناسب رنج می برند.

براثر فقر و نبود کار، بسیاری از افراد این قبائل به قاچاق مواد مخدر در 'مثلث طلایی' در مرز با لائوس و میانمار روی آورده اند.

تایلند از نظر استاندارهای ایمنی و بهداشت در سطح بسیاری پایینی قرار دارد و نبود این قبیل استانداردها همواره باعث وقوع رخدادهایی می شود که بر اثر آن شماری از شهروندان این کشور جان خود را از دست می دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  8  =  40