قیمت انواع سکه و ارز روز شنبه در بازار

صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (شنبه) بازار آزاد، یک دلار آمریکا را با ۹۶ ریال افزایش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته (پنجشنبه ششم خردادماه) ۳۴ هزار و ۶۶۲ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۶۰ هزار ریال کاهش قیمت، ۹ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال داد وستد کردند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایرنا،یک یورو در بازار آزاد تهران (تا لحظه ارسال خبر) با 22 ریال کاهش قیمت نسبت به پنجشنبه هفته گذشته، 38 هزار و 936 ریال و هر پوند انگلیس 50 هزار و 950 ریال مبادله شد.
امروز صرافان یک قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم را با 50 هزار ریال افت قیمت نسبت به پنجشنبه گذشته، 9 میلیون و 975 هزار ریال ارزشگذاری کردند.
همچنین نیم سکه طلای بهار آزادی با 15 هزار ریال کاهش قیمت نسبت به پنجشنبه، پنج میلیون و 115 هزار ریال و هر قطعه ربع سکه نیز با پنج هزار ریال کاهش قیمت، دو میلیون و 745 هزار ریال فروخته شد.
برپایه معاملات امروز، هر قطعه سکه یک گرمی طلا بدون تغییر قیمت، یک میلیون و 880 هزار ریال و یک گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 16 هزار و 600 ریال دادوستد شد.
نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز با 14.3 دلار کاهش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته، یک هزار و 123.8 دلار اعلام شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×    =  16