شرکت ارزیاب خسارت و تیم کارشناسی به برج ۸۰۰۱ بوعلی اعزام شدند

پس از دو روز از زبانه کشیدن آتش

برخی شنیده ها حاکی است پس از دو روز از اوج گرفتن آتش سوزی در بندر ماهشهر تیمی متشکل از گروه ارزیابی خسارت شرکت سامان نگار به همراه جمعی از کارشناسان شرکتهای بیمه جهت تحقیق و بررسی به محل حادثه اعزام شده اند.

به گزارش ریسک نیوز،در حالیکه بیش از دو روز از زبانه کشیدن آتش در برج  8001 پتروشیمی بوعلی می گذرد و اگر چه که با تعطیلات پایان هفته روبرو گردید , اما به نظر می رسد خاموشی صنعت بیمه با وجود  شعله کشیدن آتش در یکی از بزرگترین سایت های پتروشیمی کشور جالب توجه به نظر می رسید.

و خودبخود این سوال را متبادر می کند که آیا تاکنون از شرکتهای بیمه گر که قطعا بصورت کنسرسیوم نسبت به پوشش بیمه ای پتروشیمی بوعلی اقدام نموده اند  تیم کارشناسی به محل حادثه فرستاده شده  که در کنار تیم های اطفاء حریق جهت ارزیابی خسارات و جمع اوری مدارک اقدام کنند؟

مهمتر اینکه بیمه به مفهوم فراهم ساختن آرامش برای بیمه گذار است ایا تاکنون هیچگونه اقدامی صورت گرفته که در کنار بیمه گذار خود حضور داشته باشند ؟

این د رحالی است که در کشورهای توسعه یافته در زمان بروز حوادثی که منجر به ایجاد خسارات بالا می گردد و بخصوص در رخدادهایی که آلودگی زیست محیطی را به دنبال دارد ، حضور شرکتهای بیمه از همان ابتدای وقوع حادثه به چشم می خورد.

برخی شنیده ها حاکی است پس از دو روز از اوج گرفتن آتش سوزی در بندر ماهشهر تیم ارزیابی خسارت شرکت سامان نگار گویا جهت تحقیق و بررسی به همراه گروهی از کارشناسان شرکتهای بیمه به محل حادثه اعزام شده اند.

گفتنی است ،  سایت پتروشیمی بوعلی تحت پوشش بیمه ای کنسرسیومی از شرکتهای بیمه و با رهبری بیمه ایران است.

این گزارش حاکی است ،شرکت ارزیابی خسارت بیمه ای سامان نگار ایرانیان نیز در سال 85 با مجوز رسمی بیمه مرکزی در زمینه ارزیابی خسارت تاسیس شد .

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  80  =  84