از چالش های پیاده سازی راننده محوری تا بزرگترین سختی های 98 برای بیمه گران

یازدهمین شماره نشریه تخصصی بیمه داری نوین در قالب پنج پرونده منتشر شد

به گزارش ریسک نیوز، یازدهمین شماره نشریه تخصصی بیمه داری نوین در قالب پنج پرونده منتشر شد

این شماره با دو یادداشت با نام  "ناظر و توسعه" به قلم محمود فراهانی و "ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی برکند " با قلم آزاده محسنی آغاز می گردد..

پرونده سیل / سیل ناسیراب.

با توجه به وقوع سیل در فروردین 98 و به دلیل راهبرد نشریه بیمه داری نوین در خصوص پرداختن به موضوعات روز جامعه و نقش صنعت بیمه ، پرونده اول این شماره به سیل اختصاص یافته است.
در این پرونده میزگردی با حضور مصطفی فدایی فرد رییس کمیته ارزیابی سیلاب  وایمنی سدها و محمد ابراهیم رییسی کارشناس ارشد حوزه آب و انرژی برگزار شد که مطالب ارزشمندی در خصوص کنترل ریسک فاجعه سیل مطرح گردید که می تواند برای بیمه گران مفید باشد

.
  پرونده حوادث / شخص ثالث را از نو مرور کنیم

در این پرونده میزگردی مبسوط و قابل رفرنس  با عنوان "گاز زیر پای راننده است" در خصوص مقوله راننده محوری با حضور غلامعلی ثبات عضو شورای عالی بیمه ، علی اصفر عنایت دبیر کارگروه اتومبیل سندیکا ، فراشیانی مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران و ابوطالب قره چماقلو معاونت توسعه بازار بیمه تجارت نو برگزار شد.

در این میزگرد باید ها  نبایدهای اجرای فرایند راننده محوری در رشته ثالث بررسی و چالش های اساسی پیاده سازی این فرایند بررسی شد.

مارهای مرگ و تلماتیک در شخص ثالث دو گزارش خواندنی این پرونده هستند.

پرونده کلان / اثرات رشد منفی

سومین پرونده یازدهمین شماره نشریه بیمه داری نوین با میزسخنی مشروح در خصوص چالش های سال 98 برای بیمه گران با عنوان " انقباض زیر چتر انضباط " آغاز می شود.
محمد حیدری ، مدیر عامل بیمه کارآفرین ، احمد رضا ضرابیه مدیر عامل بیمه سامان و علی جعفری مشااور مالی رئیس کل بیمه مرکزی هر کدام از زاویه نگاه خود فرصتها و تهدید های سال 98 را برای شرکتهای بیمه بررسی کردند.

پیشنهاد می شود مدیران عامل و مدیران میانی شرکتهای بیمه این میزگرد را مطالعه کنند زیرا چالش های سال 98 در این میزگرد به تصویر کشیده شده است

پرنده نظارت /  نقش بیمه مرکزی در سال سخت98

در این پرونده غلامرضا سلیمانی امیری، رئیس کل بیمه مرکزی ، در گفتگویی اختصاصی با ماهنامه به اقدامات نهاد ناظر در سال 98 می پردازد .

ابلاغ ده آیین نامه در سال و چالش های بعد  از بحران از دیگر گزارشان مبسوط این پرونده است

پرونده شبکه فروش / جای خالی خلاقیت

در این شماره به مناسبت همزمانی با عید نوروز و کمیپینهای تبلیغاتی شرکتهای بیمه میزگردی با عنوان "جاماندگان قافله " برگزار گردید.

در این میز سخن مهدی احمدی ، مشاور ارشد شرکتهای بیمه ، علی سلیمانیا مشاور فروش و بازاریابی و جلالی فروشنده بیمه عمرو مشاور بازار یابی کمپین های شرکتهای بیمه را از منظر ارتباط مستمر با شبکه فروش و اثرگذاری بر مخاطبان بررسی می کنند.

این میزگرد می تواند برای مدیران روابط عمومی و شماوران تبلیغاتی شرکتهای بیمه مفید باشد.

پیامدهای فقدان رفاه ، صدرنشینها ،گرانی و ارزانی و تعطیلات در اورژانس از دیگر گزارشات خواندنی این شماره محسوب می شود
علاقمندان می توانند برای تهیه نشریه با شماره 88644304 و 5 تماس حاصل کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

86  −    =  79