معرفی بانوی شاخص و جوان صنعت بیمه

این نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران و معاون توسعه و مدیریت منابع شرکت بیمه حکمت صبا خطاب به آنان که به پشتوانه جایگاه سرلشگر عطاء‌الله صالحی، که در زمان نامزدی وی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بود تأکید دارند، اظهار کرد: همه بر ویژگی‌های شاخص او آگاهند و می‌دانند که سرلشگر صالحی مظهر اقتدار و سلامت بوده و مایه مباهات دختر اوست اگر وارث حتی بخشی از این خصلت‌ها باشد.

به گزارش ریسک نیوز،فاطمه صالحی ، معاون توسعه و مدیریت منابع شرکت بیمه حکمت صبا از چهره های جوان صنعت بیمه است که با وجود اینکه متولد سال 67 است اما توانسته پله های ترقی را با سرعت و یکی از پس از دیگری طی کند و امروز صاحب پستهای مدیریتی متنوعی باشد.

وی با سرلشگر عطاء‌الله صالحی، فرمانده  سابق ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزیر رفاه فعلی دولت تدبیر و امید  نسبت خانوادگی دارد. این نسبت البته به هیچ عنوان در پیمودن پله های ترقی نقشی  نداشته چرا که وی در یک مصاحبه رسانه ای گفته با اتکا به خداوند و پس از آن توان شخصی، دانش مدیریتی، تجارب و پشتکار خویش حرکت کردم.
.
نامبرده کارشناس مدیریت بازرگانی از دانشگاه الزهرا می باشد و اینکه توانسته معاونت توسعه و مدیریت منابع شرکت بیمه حکمت صبا (وابسته به ارتش)  را در کارنامه کاری خود ثبت کند حتما به مدد توانمندی هایش بوده و لا غیر.

وی  یکی از مشاوران عالی مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان نیز بوده است، همچنین  رئیس  ستاد اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال بانک و بیمه حکمت (وابسته به ارتش) را نیز بر عهده داشته است.
گفتنی است، اولین ستاد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در صنعت بیمه کشور در راستای نامگذاری سال ۱۳۹۶ با نام اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال از سوی مقام معظم رهبری تشکیل شد.
 روابط عمومی بیمه حکمت در همین زمینه گزارش داد، مدیرعامل وقت  این شرکت بیمه یعنی علی شعبانی طی حکمی رئیس و اعضای ستاد «اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال» را در شرکت بیمه حکمت منصوب کرد.
بر این اساس فاطمه صالحی معاون توسعه و مدیریت منابع بیمه حکمت و مشاور مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به‌عنوان رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال منصوب شد.
.
نامبرده در قامت نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با تأکید ویژه بر فقدان رأی مستقل و صرفاً تخصصی مدیران شورای شهر معتقد بود که صلاح شهر و شهرنشین باید پیش از انگیزه‌های سیاسی قرار گیرد!

فاطمه صالحی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه  هدف وی از حضور در انتخابات شورای شهر چیست؟ پاسخی جالب می دهد و می گوید :مشاهده کاستی‌های موجود در سازوکار شهرداری سبب شد تا در انتخابات شورا‌ها نامزد شوم چون به نظر من موضوعی که به بازنگری بنیادین نیاز دارد درآمد‌های شهرداری و جذب منابع مالی است.

از جمله سخنان قابل تامل وی نیز اذعان به  پوشش ناسالم درآمد‌های شهرداری در گذر‌ سال‌های متمادی است که سبب بروز تخلفات و فساد‌ اداری در شهرداری‌ها شده و نوعی ناکارآمدی پدید آورده است، بحرانی که با نبود راهکاری صحیح از سوی مدیران شهرداری، اکنون معضلی طولانی‌مدت و فرسایشی محسوب می‌شود.

لابی‌گری و انگیزه‌های سیاسی در شهرداری معضل دیگری است که صالحی برای پاک کردن آن به عنوان انگیزه‌های اصلی خود نام می‌برد!
مشاور عالی بانک حکمت ایرانیان در پاسخ به سئوالی مبنی‌بر اینکه پدر او تا چه حد در این تصمیم برای حضور در انتخابات شورا‌ها دخیل بوده است، گفت: نسبتی میان جایگاه پدر و ورود او به عرصه انتخابات وجود ندارد.
 

وی افزود: با اتکا به خداوند و پس از آن توان شخصی، دانش مدیریتی، تجارب و پشتکار خویش است که در این مسیر مصمم جلوه خواهد کرد.

این نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران خطاب به آنان که به پشتوانه جایگاه سرلشگر عطاء‌الله صالحی، که در زمان نامزدی وی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بود تأکید دارند، اظهار کرد: همه بر ویژگی‌های شاخص او آگاهند و می‌دانند که سرلشگر صالحی مظهر اقتدار و سلامت بوده و مایه مباهات دختر اوست اگر وارث حتی بخشی از این خصلت‌ها باشد.
گفتگوی وی در خبرگزاری تسنیم در سال 96 منتشر شده که در لینک  بخوانید

در رزومه نامبرده امده است : فاطمه صالحی متولد چهارم خرداد‌ماه سال 1367 در استان تهران و دانش‌آموخته رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه الزهراست، نخستین تجربیات حرفه‌ای او در سایه آموزش رقم خورده است؛ دیری نپایید که دانش آکادمیک او در فعالیت‌های حرفه‌ای نیز نمود یافت و در سمت مشاور عالی مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان، نماینده آی.‌سی.‌سی از سوی بانک حکمت ایرانیان در اتاق بازرگانی ایران و معاون مالی و اداری بیمه حکمت صبا به عنوان مدیری جوان خوش درخشید.

صالحی همچنین در اتاق بازرگانی ایران به سمت مدیر سایت تجارت الکترونیک فعالیت داشته و  مدیر مسئول و صاحب امتیاز شرکت نوربینش آرمانی با محور تبلیغات شهری نیز بوده است.

در پایان برای این جوان سی و یک ساله صنعت بیمه  ارزوی موفقیت داریم.

البته در پی انعکاس برخی اخبار در رسانه ها صالحی گفتگویی با تسنیم انجام داده است که در لینک قابل مشاهده است.

فاطمه صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در استان تهران با اشاره به ‌‌فضا‌سازی‌ رسانه‌های معاند نظام اظهار داشت: ‌این روزها رسانه‌های معاند ‌خبر‌های کذبی را علیه من ‌منتشر می‌کنند که لازم ‌است اعلام کنم از سال 1395  در بیمه حکمت مشغول به کار شدم و در آن زمان بیمه حکمت به عنوان شرکت سهامی عام فقط در مرحله پذیره‌نویسی بود.

‌خواهرزاده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: نخستین حکم بنده در شرکت بیمه مسئول حوزه مدیریت بود‌.

صالحی تصریح کرد: در پنج ماه اول، نه تنها بیمه بلکه هیچ مبلغی به عنوان حق‌الزحمه دریافت نکردم‌ که اسناد و مدارک آن موجود است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  +  1  =