استقبال رسانه‌های چینی از تمرین تیم ملی

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال در زمین چمن شهر شن یانگ برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایسنا،تیم ملی فوتبال که شامگاه روز جمعه عازم چین شد تا برای دیدار روز سه‌شنبه مقابل این تیم آماده شود، دومین جلسه تمرینی خود را که برای اولین بار روی چمن برگزار می‌شد، انجام داد.

در تمرین همه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به جز اشکان دژاگه حضور داشتند و ملی‌پوشان روی چمن نسبتا خوب چینی‌ها توانستند تمرین‌های تاکتیکی خود را دنبال کنند.

در این تمرین کارلوس کی‌روش(Carlos Queiroz) شخصا تمرین‌های بازیکنان را مدیریت کرد. حضور پرتعداد رسانه‌های چینی از جزئیات تمرین بود که توانستند گفت‌وگویی را هم با کارلوس کی‌روش انجام دهند.

افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال ایران هم که در اکثر تمرین‌های تیم ملی با لباس شخصی حضور دارد با لباس و گرم‌کنی مشابه سایر بازیکنان حضور داشت. محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران نیز که به همراه تیم ملی در چین حاضر شده است، در تمرین ملی‌پوشان حضور داشت.

چند ایرانی نیز در تمرین حضور داشتند و با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند. همچنین مسئولان تیم ملی فوتبال ایران بازدیدی را از ورزشگاه المپیک شن یانگ به عمل آوردند. این ورزشگاه در سال 2007 و به منظور برگزاری مسابقه‌های المپیک افتتاح شده و جزو مدرن‌ترین ورزشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود. گنجایش ورزشگاه شن یانگ 60 هزار نفر است و احتمالا در روز مسابقه چینی‌ها تمام ظرفیت ورزشگاه را به خود اختصاص خواهند داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال هم که در اکثر تمرین‌های تیم ملی پوشاک اسپانسر دیگری را به تن می‌کند به مانند سایر بازیکنان لباس‌های یکدستی را به تن داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  ×    =  5