واژگونی خودروی حامل افغان ها در کرمان ۳ کشته و ۱۳ زخمی داشت

واژگونی خودروی حامل اتباع افغانستان در استان کرمان سه کشته و ۱۳ زخمی بر جا گذاشت که حال یک از مجروحان نیز وخیم گزارش شده است.

به گزارش ریسک نیوز،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو حامل اتباع افغان صبح امروز به اورژانس 115 اطلاع داده شد.
سید محمد صابری افزود: خودروی سواری پژو حامل اتباع بیگانه حد فاصل شهرهای بردسیر و گلزار در شمال غرب کرمان دچار واژگونی شد که پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 14 نفر از پرسنل اورژانس به محل اعزام شدند.
وی بیان کرد: سه نفر از اتباع افغان در صحنه تصادف جان باختند و 10 نفر از افاغنه به همراه راننده خودرو به مراکز درمانی کرمان و بردسیر اعزام شدند که حال یک نفر از اتباع افغان وخیم گزارش شده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمان گفت: در این حادثه 2 نفراز اتباع افغان که جراحت سطحی داشتند از صحنه تصادف متواری شده اند.
استان کرمان به دلیل نزدیکی به مرزهای شرقی کشور محل تردد اتباع غیرمجاز است و سالانه حوادث متعدد بر اثر حمل و نقل این افراد در جاده های استان روی می دهد.
خودروهای سواری با قرار گرفتن تعداد زیاد افاغنه در آنها و حرکت با سرعت های بالا در جاده های این استان، مخاطرات متعددی را بوجود می آورند و سالانه هزینه بالای درمانی را به استان تحمیل می کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×    =  20