گلایه بازیگر جدید سریال شهرزاد از باندبازی در سینما

بیوک میرزایی بازیگر جدید سریال شهرزاد از باندبازی در سینما گلایه کرد.

به گزارش ریسک نیوز،صحبت های بیوک میرزایی درباره باندبازی در سینما

بیوک میرزایی ضمن اعلام خبر از حضور خود در قسمت دوم سریال شهرزاد از وجود باندبازی در سینما گلایه کرد.

بیوک میرزایی بازیگر سینما، تلویزیون و رادیو با اشاره به فعالیت های کنونی خود از وضع موجود سینما گلایه کرد و گفت: فعلاً تمرکزم روی رادیو نمایش و کارهای نمایشی رادیو است و در سینما فعالیتی ندارم.
وی دلیل کم کاری خود را وجود باندبازی در سینما خواند و افزود: خودتان هم می دانید الان همه چیز با رابطه ها پیش می رود و هرکس باند و رانت خودش را دارد و به همین خاطر من هم فعالیتم کم شده است.

بازیگر سریال «کلاه پهلوی» ادامه داد: اگر هم کاری پیشنهاد شود، کار ضعیفی است. این روزها پیشنهادات هم از لحاظ متن و هم از نظر مسائل مالی ضعیف هستند و به همین خاطر آدم رغبتی پیدا نمی کند و ترجیح می دهد در رادیو بماند.
بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی ها ۲» در خصوص کارهای پیشنهادی اش تصریح کرد: بازی در یک سریال ۳۰ قسمتی که اکبر محلوجیان نوشته و محمدعلی اسلامی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد به من پیشنهاد شده است که در مایه های زیرتیغ و پدر سالار است که تصویب هم شده، اما به مرحله اجرا نرسیده است.

میرزایی از حضور خود در سری دوم مجموعه «شهرزاد» خبر داد و اذعان کرد: علاوه بر این صحبت هایی هم برای سریال «شهرزاد۲» با من شده است که فعلاً در حد صحبت است. این پیشنهاد از سوی سازندگان سریال شهرزاد بوده است، منتها متن سریال هنوز کامل نشده و به همین خاطر خبر قطعی از زمان آن ندارم.

بازیگر فیلم «واکنش پنجم» از حضور بازیگران سری قبلی شهرزاد در این مجموعه خبر داد و افزود: می دانم که بازیگران قبلی مثل شهاب حسینی، مصطفی زمانی و ترانه علیدوستی در این کار حضور دارند و چند بازیگر دیگر مثل امیر جعفری به سریال اضافه شده اند. از علی نصیریان هم خبری در این سریال نیست و فکر می کنم در سری دوم حضور نداشته باشد.

میرزایی با اشاره به تولیدات بالای رادیو خاطرنشان کرد: در رادیو سقف دستمزد پایین است و این مشکل سالهاست که با ما همراه است، ولی خوبی کار این است که تعداد تولید آثار بالاست و بچه ها مرتب دو و سه شیفته کار می کنند. کارهای رادیو از لحاظ متن و کیفیت خیلی خوب هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  ×  9  =