فیش ۷۰ میلیونی یکی از معاونان وزیر بهداشت را تکذیب کرد

مشاور وزیر بهداشت همچنین دریافت حقوق ۷۰ میلیونی یکی از معاونان وزیر بهداشت را به شدت تکذیب کرد و گفت: به هیچ عنوان در بین مدیران ستاد وزارت بهداشت چنین دریافتی نداریم و هرگز از نهادهای نظارتی تذکری دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش ریسک نیوز،«عباس زارع نژاد» مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در مورد فیش حقوقی یکی از معاونان وزیر بهداشت گفت: برخی نهادهای نظارتی هم که نقدی بر این مسئله داشتند به هیچ عنوان بحث غیرقانونی بودن این دریافتی‌ها را مطرح نکردند و دیدگاهشان این بود که پرداخت کارانه‌ها به پزشکان و البته نه مدیران وزارت بهداشت قانونی ولی غیر متعارف است.

زارع نژاد با اشاره به سخنان «جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور گفت: به هیچ عنوان و در هیچ جایی صحبت و اظهار نظری درباره غیرقانونی بودن حقوق و کارانه پزشکان نداشته‌اند.

زارع نژاد درباره کارانه قانونی پزشکان افزود: البته اصلاح این روند در اختیار مجلس است زیرا قانون کارانه از اواسط دهه 70 در حال اجرا است و هیچ ارتباطی به این دولت و وزارت بهداشت ندارد و دولت‌ها و وزارت بهداشت‌های قبلی همین کارانه را پرداخت می‌کردند ولی ما امروز شاهد این نقدها هستیم درحالیکه حتی برخی وزرای سابق بهداشت که به روند کارانه نقد دارند در زمان وزارت خود کارانه پرداخت می‌کردند.

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با رد وجود دریافت نجومی در بین مدیران ستادی این وزارتخانه گفت: حقوق و کارانه‌ای که به پزشکان داده می‌شود مبنای قانونی دارد و به هیچ عنوان غیرقانونی نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×  2  =