دلیل استعفای جنتی موضوعی فراتر از «کنسرت‌‌‌ها»

رئیس هیئت نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دلیل استعفای آقای جنتی موضوعی فراتر از «کنسرت‌‌‌ها» بود.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از تسنیم،حسن غفوری‌فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تغییرات در کابینه دولت یازدهم، اظهار کرد: شرایط کاری برای سه وزیری که از کابینه دولت عزل شدند یا استعفا دادند بنا به دلایلی به هیچ وجه امکان نداشت.

 

وی با بیان اینکه لایه‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش از مدیریت فانی نگرانی‌های زیادی داشتند، گفت: بدنه وزارت آموزش پرورش نقشی تعیین کننده در جامعه دارند زیرا این ارگان دولتی، بزرگترین وزارتخانه است و بیش از یک میلیون پرسنل و حدود 15 میلیون دانش آموز دارد.

 

غفوری‌فرد با اشاره به شکایات و گلایه‌هایی که از مدیریت وزارت آموزش پرورش وجود داشت، تاکید کرد: ماجرای اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان بشدت سوال‌برانگیز بود و رکورد اختلاس در کشور با رقم 8 هزار میلیارد تومان، در این صندوق زده شد.

 

رئیس هیات نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: 8 هزار میلیارد تومان یعنی اینکه اگر یک فردی همزمان با حضرت آدم متولد شده بود و از همان روز تاکنون بصورت ماهیانه حقوق‌های نجومی می‌گرفت، باز هم رقم 8 هزار میلیارد تومان بدست نمی‌آمد.

 

وی خاطر نشان کرد: ماجرای غم انگیز این اتفاق این است که اختلاس 8 هزار میلیارد تومانی در یک صندوقی رخ داده که متعلق به قشر مستضعف و زحمت‌کش جامعه است. این مساله نگرانی شدیدی در میان جامعه فرهنگی کشور بوجود آورد.

 

غفوری‌فرد که با پایگاه اطلاع رسانی حزب موتلفه گفت‌وگو می‌کرد با اشاره به استعفای وزیر ارشاد، گفت:عده‌ای خواستند دلیل استعفای وزیر ارشاد را به مساله کنسرت‌ها ارتباط دهند اما مساله خیلی مفصل‌تر از این چیزها بود.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: ظاهرا وی به این نتیجه رسیده بود که دیگر امکان ادامه کار برایش در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد وجود ندارد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه محمود گودرزی وزیر ورزش چهارمین انتخاب رئیس‌جمهور برای تصدی این وزارتخانه بود، گفت: گودرزی در مدت وزارتش اقدام و فعالیت خیلی فوق‌العاده‌ای انجام نداد و تحول چشمگیری در عرصه ورزش بوجود نیاورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  4  =  1