پذیرش تحول دیجیتال برای آینده بهتر صنعت بیمه

اجلاس جهانی سران بیمه برگزار می شود

اجلاس آینده بیمه برای سومین دوره خود در ماه مه برگزار می گردد و آخرین روندها و نوآوری های صنعت را مورد بررسی قرار می دهد. این کنفرانس انحصاری، که کارشناسان و تصمیم گیرندگان برجسته بخش بیمه را از سراسر منطقه گرد هم می آورد، بر آخرین روندها و نوآوری هایی که صنعت امروز را شکل می دهند، تمرکز خواهد کرد.

به گزارش ریسک نیوز، موضوع اجلاس سال 2023 «بیمه 3.0: پذیرش تحول دیجیتال برای آینده ای بهتر» است. این رویداد چندین موضوع اصلی را بررسی خواهد کرد، از جمله این موضوعات مقررات و انطباق، اکوسیستم insurtech، دوران ادغام و اکتساب، مجهز کردن بیمه به هوش مصنوعی و بلاک چین، اتوماسیون، یادگیری ماشین، و تجزیه و تحلیل پیش ‌بینی ‌کننده، بیمه به عنوان پرداختی که نیاز دارید، تعهدنامه و فرآیند مطالبات لحظه ای، فناوری پوشیدنی، تشخیص و مدیریت کلاهبرداری، و بیمه مشتری محور می باشند. ذهن‌ های برجسته صنعت بیمه ملی و بین ‌المللی، بخش ‌های مرتبط، استارت ‌آپ‌ ها و شرکت ‌های بزرگ، دیدگاه ‌ها و نوآوری ‌های خود را برای محصولات، خدمات و مدل‌ های تجاری جدید در صنعت بیمه ارائه خواهند کرد.

در FOI 2023، پیشگامان و رهبران فکری صنعت در این مورد بحث خواهند کرد که تحولات آینده در سطح جهانی و ملی به کجا منجر خواهد شد. کارشناسان منتخب فناوری ‌ها و شایستگی ‌های جدید را پیرامون فرصت ‌ها و چالش ‌های دیجیتالی ‌سازی برای صنعت بیمه در دوره‌ های کوتاه ارائه می ‌کنند.

نسل جدید محصولات بیمه، خدمات نوآورانه، مدل ‌های کسب ‌و کار جدید و روندهای بین ‌المللی در گفت ‌و گوهای کوتاهی برای ارائه انگیزه ‌های جدید و دانش تازه در زمینه نوآوری ‌های صنعت و دیجیتالی ‌سازی ارائه می ‌شوند.

آینده بیمه 2023 متعهد به ایجاد یک پلتفرم و همچنین جامعه ای در منطقه به جهت اتصال، الهام بخشیدن و ترویج تحول دیجیتال در صنعت بیمه است. تحول دیجیتال در حال حاضر پتانسیل ‌های خود را در سطح جهانی نشان داده است و در سال ‌های اخیر افزایش فناوری بیمه و گرایش ‌های دیجیتال نیز تحول صنعت بیمه را در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) به ویژه با کاتالیزور قوی کووید-19 سرعت بخشیده است.

انتظار می رود منطقه MENA مرکز بعدی نوآوری فناوری بیمه در آینده باشد و کشورهایی مانند امارات متحده عربی، اسرائیل، عربستان سعودی، ترکیه، قطر، کویت، عمان، بحرین و سایر کشورها در حال کاوش در مسیر آینده باشند. گزارش شده است که بسیاری از شرکت های بیمه در منطقه علاقمند به استفاده از فناوری های دیجیتال در کسب و کار و عملیات خود هستند. دیجیتالی شدن نه تنها به یک گزینه، بلکه به یک ضرورت برای پاسخگویی به نیازهای متغیر مشتری و حفظ مزیت های رقابتی آینده تبدیل شده است.

از آنجایی که صنعت بیمه به تکامل خود ادامه می دهد، مهم تر از همیشه است که از آخرین روندها و نوآوری ها مطلع شوید. اجلاس آینده بیمه فرصتی منحصر به فرد برای یادگیری از کارشناسان صنعت و ایجاد شبکه با همتایان از سراسر جهان فراهم می کند. شما با 200+ C-Suite و مدیران ارشد بیمه که راهبردهای دیجیتالی، از جمله استراتژی ‌های دیجیتال، بازاریابی، فناوری، محصول، دعاوی، داده ‌ها، نوآوری و عملیات را به پیش می برند، ملاقات خواهید کرد.

نیلش دوادیا، مدیر توسعه کسب و کار Khaleej Times گفت: «ما از بازگشت The Future of Insurance Summit برای سومین دوره آن بسیار هیجان زده هستیم و مطمئن هستیم که بهترین رویداد ما خواهد بود.»

این کنفرانس با سبک‌ های مختلف جلسات و فرصت‌ های شبکه سازی، نوید ارائه تجربه ‌ای جذاب از یادگیری، همکاری و ایجاد ارتباطات جدید به منظور توانمند سازی صنعت بیمه برای نوآوری و پیشرفت در این بخش را می ‌دهد.

با حمایت حامیان مالی، شرکا و شرکت کنندگان، ما مشتاقانه منتظر ایجاد یک تجربه واقعا ارزشمند و به یاد ماندنی هستیم که به پیشبرد صنعت بیمه کمک می کند.

نشست آینده بیمه در ماه مه 2023 در دبی، امارات متحده عربی برگزار خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، از جمله جزئیات ثبت نام و آخرین دستور کار، لطفاً از وب سایت رسمی بازدید کنید:

https://futureofinsurancecongress.com/

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.khaleejtimes.com/business/insurance-summit-to-discuss-latest-trends-in-the-industry

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  +  3  =