ارائه بیمه عمر و سرمایه گذاری جام زندگی در شعب بانک ملت

مدیرعامل شرکت بیمه ما (ملت ایران) گفت : بیمه عمر و سرمایه گذاری جام زندگی که اولین خدمت جدید بانک بیمه این شرکت است در کلیه شعب و نمایندگی های شرکت و شعب منتخب بانک ملت در دسترس مردم ایران است.

 

به گزارش ریسک نیوز، سید محمد علیپور که به مناسبت افتتاح شعبه این شرکت در شیراز  در این شهرحضور داشت، ظهور شرکتهای جدید بیمه ای را نشانه ای از آغاز تحول در صنعت بیمه کشور دانست و گفت : فرآیند خصوصی سازی در صنعت بیمه امکان توسعه خدمات بیمه ای در سراسر کشور را فراهم آورده و شرکتهای جدید التاسیس بخش خصوصی در راستای استراتژی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تلاش دارند  انواع خدمات بیمه ای از جمله بیمه های زندگی که هم اکنون سهم اندکی از بازار دارد را گسترش دهند.

علیپور افزود : هر چند طی سه سال اخیر سهم بازار بیمه های عمر و زندگی رشد خوبی داشته ولی ارقام موجود کشور در مقایسه با کشور های دیگر مناسب نیست و در جهت گسترش این نوع خدمات ، شرکتهای بیمه ای تلاشهای خود را دوچندان می کنند.
علیپور گسترش انواع خدمات بیمه ای در سطح کشور به ویژه خدمات بیمه ای عمر و زندگی را از جمله استراتژی های جدی بیمه مرکزی و همچنین شرکت بیمه ما دانست و نیز از استقبال خوب مردم از بیمه عمر و سرمایه گذاری جام زندگی خبر داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  +  1  =