بررسی نرخ حق بیمه نوسان نرخ ارز

مدیر عامل شرکت بیمه ایران اعلام کرد : کار گروه هایی در حال بررسی مصادیق نوسان نرخ ارز هستند تا پس از تعیین نرخ این بیمه نامه ؛ این خدمت بیمه ای در آینده نزدیک عرضه شود.

به گزارش ریسک نیوز، جواد سهامیان مقدم از تصویب آیین نامه بیمه نوسان نرخ ارز در شورای عالی بیمه خبر داد و اظهار داشت : با اتمام بررسی ها این بیمه نامه به بازار ارائه می شود.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران اخیرا هم از طراحی خدمتی جدید برای کارکنان ، کارمندان و کارگران خبر داده و گفته است : با این بیمه نامه که در شرف اتمام طراحی است ، دریافتی این قشرها در دوره بازنشستگی دو برابر خواهد شد.
سهامیان مقدم در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفته است : این نوع خدمت، بیمه عمر مستمری است که بعد از بازنشستگی پرداخت می شود و با دریافت حق بیمه ماهانه از این قشر در دوره فعالیت کاری ، پس از بازنشستگی هم درست معادل آن چیزی که از سازمان خودش دریافت می کند ، ما هم تا پایان عمر پرداخت خواهیم کرد و دریافتی های فرد بازنشسته دو برابر می شود.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران همچنین با بیان این که در ماه رجب ( از ماه های حرام ) قرار داریم و نرخ دیه در این ماه ها از 94 میلیون تومان ماه های عادی به 126 میلیون تومان افزایش می یابد ، از مالکان خودرو و موتورسیکلت خواسته است حتما بیمه نامه شخص ثالث را تهیه کنند و ضمن کسب اطمینان از پوشش کامل بیمه ای با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

سهامیان مقدم با بیان اینکه در سال گذشته بخشی از هزینه بیمه شخص ثالث را شرکت های بیمه ای به خاطر تحولات نرخ در اواسط سال، تعهد کرده بودند ، اظهار داشت: امسال شرکت های بیمه فقط متناسب با سقفی که بیمه گذارها پوشش بیمه تهیه کرده اند ، خدمت بیمه ای می دهند و شهروندان اگر بیمه نامه را با سقف 126 میلیون تومان تهیه نکرده باشند ، باید در صورت ضرورت پرداخت دیه ؛ بقیه این مبلغ را خودشان پرداخت کنند.
ملاک دریافت پوشش کامل بیمه ای هم داشتن پوشش بیمه تا سقف 126 میلیون تومان در ماه های حرام است و دارندگان پوشش بیمه کمتر از این میزان باید با مراجعه به دفاتر بیمه خود و پرداخت مبلغی ، الحاقیه یا ‌پوشش کامل دریافت کنند.
مدیر عامل شرکت بیمه ایران همچنین از تخفیف ویژه به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی علیه السلام با عنوان طرح سپاس خبر داد و گفت: همه هموطنان در سراسر کشور می توانند از روز تولد امام اول شیعیان ( 13 رجب) تا روز اول ماه مبارک رمضان از تخفیف 10 درصدی در 4 رشته بیمه ای استفاده کنند.
مدیر عامل شرکت بیمه ایران افزود : این تخفیف شامل 4 رشته خدمت بیمه شخص ثالث ، بدنه ، آتش سوزی و بیمه مسئولیت است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟