نمایندگان برتر بیمه‌های عمر بیمه نوین معرفی شدند

نمایندگان برتر بیمه‌های عمر به لحاظ جذب پرتفوی در این رشته در سه ماهه نخست سال جاری در نشستی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیر بیمه‌های اشخاص معرفی گردیدند.

به گزارش ریسک نیوز، در این نشست به ترتیب علی ترابی از اهواز، بهاره سامرئی از مشهد، رضا شاکری از تهران، سیده محبوبه سعیدی از ساری، امیر حسین فارسیان از مشهد، سید مهدی عیوقی از اصفهان، یداله موسوی از اهواز، سمیه رفیعی از شیراز، ایمان مقدسی از تهران و مرتضی آزاد از شیراز نفرات اول تا دهم را به خود اختصاص دادند.

فهیمه محمودوند از تبریز، محسن طلوع نداف از مشهد، رامین مکوندی از رشت، زهرا توحیدی از مشهد، افسانه جهانپور از شیراز، علی اسحقی فریمانی از مشهد، منصوره حسین الهی از یزد، وحید صالحی از مشهد، محمد مجتبی جهرمی از اصفهان و رحیم سفیدزاده از اهواز از دیگر نمایندگان برتری بودند که در این جلسه حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، در این نشست آزاد و صمیمانه نمایندگان یاد شده با توجه به تجربه فروش خود در سطح استان مربوطه به ذکر مسائل و مشکلات خود پرداخته و نقطه نظرات خویش را جهت بهبود و ارتقاء سطح فروش عنوان کردند و پیشنهاداتی را نیز در این راستا ارائه نمودند.
مدیرعامل ضمن تشکر از تلاش و کوشش نمایندگان اظهار امیدواری کرد که مشکلات مطرح شده هر چه سریعتر توسط معاونت فنی و مدیریت بیمه‌های اشخاص مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع هر گونه نارسایی احتمالی موجود تصمیم مقتضی اتخاذ نمایند.
مدیر عامل افزود که برای سال 91 نیز همانند سال 90 مشوق‌هایی برای فروش برتر توسط نمایندگان و شبکه فروش در نظر گرفته خواهد شد که عنقریب اعلام می‌گردد و اظهار امیدواری نمود که با تجدید نظر در ساختار فروش شرکت سطح فروش به صورت چشمگیر و مناسبی افزایش یابد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟