راهیابی لیزینگ اقتصادنوین به مسابقه جهانی

شرکت لیزینگ اقتصادنوین به مسابقات تجربیات برتر و جایزه بهینه ‌کاوی در سنگاپور راه یافت.

به گزارش ریسک نیوز،پس از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری و انتخاب شرکت لیزینگ اقتصادنوین به عنوان شرکت برتر و دریافت تندیس زرین این جشنواره و به‌ دنبال دعوت جایزه جهانی بهینه ‌کاوی از کشور ایران به ‌منظور حضور در مسابقات سالانه بین‌المللی، دبیرخانه جشنواره ملی بهره‌وری، شرکت لیزینگ اقتصادنوین را جهت حضور در مسابقات بین‌المللی تجربیات برتر و بهینه‌ کاوی معرفی کرد.
مسابقات بین‌المللی تجربیات برتر و جایزه جهانی بهینه کاوی از سوی شبکه جهانی بهینه کاوی به صورت سالانه برگزار می‌شود و در سال جاری دومین دوره این جایزه در کشور سنگاپور برگزار خواهد شد و از آنجایی که کشور ایران نیز عضو این شبکه جهانی است؛ بنابراین از طریق سازمان ملی بهره‌وری، شرکت‌های برتر برای حضور در مسابقات بین‌المللی پس از ارزیابی‌های لازم، انتخاب و از آنان دعوت شده تا تجربیات خود را در در هشتمین کنفرانس بین‌المللی بهینه کاوی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی سرآمدی کسب‌وکار ارائه کنند.
در نهایت از بین شرکت‌های راه یافته به دور پایانی مسابقات تجارب برتر و جایزه جهانی بهینه کاوی، شرکت‌های برتر در این مسابقات نیز معرفی خواهند شد.
در حال حاضر بیش از 30 کشور در شبکه جهانی بهینه کاوی عضویت دارند و هدف از برگزاری این مسابقات، انتقال تجربیات موفق و برتر در بین اعضای این شبکه است که به صورت سالانه برگزار می‌شود.
مسابقات انتقال تجربه‌های برتر و جایزه جهانی بهینه کاوی با حضور شرکت‌های برتر معرفی شده از سوی 30 کشور در یک دوره دو روزه در هشتم و نهم آبان ماه سال جاری در کشور سنگاپور برگزار می‌شود و شرکت لیزینگ اقتصادنوین نیز به منظور معرفی پروژه‌های ارتقای بهره‌وری خود، در این دوره از مسابقات حضور و به رقابت خواهد پرداخت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  21  =  31