رفع تحریم‌های بانک مرکزی در دستور کار مذاکرات/ پرداخت تسهیلات خرد در اولویت

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به این‌که رفع تحریم‌های سیستم بانکی و به ویژه بانک مرکزی در دستور کار مذاکرات قرار دارد، تاکید کرد: بانک تجارت پرداخت تسهیلات خرد را در اولویت قرار داده است.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا محمد رضا رنجبر فلاح ، درباره لغو تحریم‌های بانک تجارت اظهار کرد: بهتر است بگوییم اولویت‌های لغو تحریم‌ها که در این راستا ایمیل‌هایی بین شعبه پاریس بانک و خزانه داری فرانسه رد و بدل شده و برنامه زمانی را از ما خواستند تا با توجه به قابلیت‌های این شعبه در صورت لغو تحریم‌ها بتواند نسبت به برقراری سوییفت و نقل و انتقالات بین المللی اقدام کند.

وی در ادامه با اشاره به این که این برنامه زمان‌بندی حداکثر تا پایان سال میلادی جاری تهیه و ارائه می‌شود، تاکید کرد:شعبه پاریس بانک تجارت سرمایه منابع کافی در اختیار دارد و سیستم‌های نظارتی و نرم افزارهای مورد نظر در شعب ایجاد شده است، بنابراین امیدواریم شعبه دوشنبه و پاریس بانک تجارت به زودی فعالیت خود را گسترش دهند تا دروازه‌های ورودی فعالیت‌های بین‌المللی و ارزی بانک تجارت و شبکه بانکی کشور شوند.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به این که امیدواریم پس از این اقدامات بانک تجارت بتواند این فعالیت را ایفا کند ادامه داد:رفع تحریم‌های سیستم بانکی و به ویژه بانک مرکزی در دستور کار مذاکرات قرار دارد.

 

پرداخت تسهیلات خرد در اولویت

رنجبر فلاح در ادامه در پاسخ به این که با توجه به محدودیت پرداخت تسهیلات خرد از سوی بانک‌ها،‌ آیا برنامه‌ای برای توسعه پرداخت این گونه تسهیلات دارید؟ خاطرنشان کرد:بانک تجارت پرداخت تسهیلات خرد و little banking را در اولویت قرار داده و تلاش می کند پرداخت این تسهیلات را توسعه دهد زیرا ریسک عدم باز پرداخت این تسهیلات کم است.

وی با تاکید بر این‌که بر اساس قانون اعداد بزرگ هر چه تعداد تسهیلات بیشتر باشد ریسک کمتری را متحمل می شویم ادامه داد: پرداخت این تسهیلات در بانک تجارت متوقف نشده و تسهیلاتی برای خرید خودرو و کالا پرداخت می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  63  =  64