جلوگیری از تبلیغات چای خارجی در رسانه ملی

رییس سازمان چای در نامه‌ای خطاب به رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، خواستار جلوگیری از تبلیغات چای خارجی در رسانه ملی شد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایسنا،رییس سازمان چای کشور – در نامه ای خطاب به سرافراز – رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران – اظهار کرد که حمایت از تولیدات داخلی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است که از طرف رهبر معظم انقلاب بارها مورد تاکید قرار گرفته است و هیات وزیران نیز حمایت از تولیدات داخلی را تصویب کرده‌اند اما علیرغم تاکیدات فوق الذکر، تبلیغ مصرف چای 100 درصد خارجی از طریق صداوسیما انجام می‌شود که در ذائقه مصرف کنندگان و کاهش مصرف چای داخلی موثر است.

همچنین رییس سازمان چای طی این نامه آمادگی کامل این سازمان را جهت همکاری فراگیر با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درخصوص معرفی "چای ایرانی" به عنوان یک نوشابه سالم، طبیعی و عاری از هرگونه سموم اعلام کرده است.

به گفته روزبهان این روزها که دخل و خرج چایکاران با هم نمی خواند، تبلیغ چای های خارجی از صداوسیما نمک بر زخم چایکاران است که انتظار می رود در این مورد مسئولان احساس مسئولیت بیشتری به خرج دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

14  −  9  =