واریز یک میلیارد تومان از طرف یکی از متهمان پرونده بیمه ایران به حساب رحیمی

سخنگوی قوه قضاییه گفت:

سخنگوی قوه قضاییه گفت: «داود سرخوش شهری» در دو فقره چک ۴۵۰ و ۵۵۰ میلیون تومانی، یک میلیارد تومان به حساب شخصی آقای رحیمی واریز کرده بود.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» روز دوشنبه در هفتاد وپنجمین نشست خبری خود افزود: «داود سرخوش شهری» یکی از سه متهم اصلی پرونده بیمه ایران گفته بود که یک میلیارد تومان به حساب شخصی رحیمی ریخته ام و 500 میلیون تومان را به حساب «جابر ابدالی» واریز کردم تا به محمدرضا رحیمی بدهد.

وی گفت: «جابر ابدالی» گفته بود که بعد از مدتی، رحیمی یک چک 500 میلیون تومانی کشید و به من داد و گفته که بابت پولی است که اشتباهی به حسابم رفته است.

محسنی اژه ای ادامه داد: ابدالی به رحیمی گفته، چک را چطور بنویسد که او نیز در پاسخ گفته که بنویس بابت پولی است که اشتباهی به حسابم رفته و ابدالی گفته بود که بعد از وصول چک، رحیمی از من خواست که پول ها را به تراول تبدیل کرده و به او بازگردانم.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: ابدالی می گوید که چک کشیدم و آن را تراول کردم و نقدا دوباره به رحیمی تحویل دادم و ما نیز به گفته های ابدالی بسنده نکردیم و در ردیابی که از چک و تراول ها شده، همین طور بوده است.

 

** پول هایی که رحیمی دریافت کرد برای کارسازی، کار سرخوش بود

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه محمدرضا رحیمی یک میلیارد و 500 میلیون تومان از آقای «داود سرخوش شهری» یکی از سه متهم اصلی بیمه ایران پول دریافت کرده است، افزود: برخلاف ادعای رحیمی که پول را به 170 نماینده مجلس داده است، این دریافتی ها برای کارسازی، کار سرخوش بود، چون سرخوش 60 میلیارد تومان معوقه بانکی داشته است.

محسنی اژه ای تاکید کرد: قبلا از بازپرس و قاضی پرونده جریان را پرسیدم و در چند روز اخیر نیز از آنها خواستم تا مطالب را دقیق به من بیان کنند.

وی ادامه داد: اسامی که رحیمی اعلام کرد 170 نام در پرونده بوده و گفت که به این آقایان این مبلغ را در این تاریخ داده ام که اصلا بیشتر آنها ربطی به نمایندگی مجلس نداشته اند.

سخنگوی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: وجهی که او مدعی است به آنها پرداخت کرده در لیست ارائه شده توسط خودش اختلاف فاحشی دارد و لیستی که اعلام کرد، رقمش بسیار پایین تر از یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

23  −    =  19