علیپور از مدیر عاملی بیمه ما کنار گذاشته شد

علیپور از مدیر عاملی بیمه ما کنار گذاشته شد

سید محمد علیپور ، مدیر عامل بیمه ما ، امروز از سمت مدیر عاملی این شرکت کنار گذاشته شد.شنیده شده که اخلاقی،معاون امور شهرستانهای بانک ملت سرپرستی این شرکت بیمه ای را بر عهده گرفته است.

به گزارش ریسک نیوز و به نقل از منابع آگاه سید محمد علیپور ، مدیر عامل بیمه ما ، امروز از سمت مدیر عاملی این شرکت کنار گذاشته شد.

بر اساس این گزارش علیپور که از ابتدای فعالیت شرکت بیمه ما به عنوان مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره این شرکت فعالیت داشته است امروز بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست از مدیر عاملی شرکت بیمه ما برکنار شد.

این گزارش می افزاید: اتخاذ این تصمیم از سوی مدیر عامل بانک ملت که به عنوان سهامدار اصلی شرکت بیمه ما محسوب می شود ، صورت گرفته است.

بنابراین گزارش علی رستگار  مدیرعامل بانک ملت  از سال ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۰رئیس هیئت مدیره شرکت بهساز ملت( بیمه ما) بوده است.

شنیده شده که فعلا اخلاقی،معاون امور شهرستانهای بانک ملت فعلا حکم سرپرستی این بیمه را بر عهده گرفته است.

از سوابق مدیریتی علیپور می توان به قائم مقامی معاون وزیر بازرگانی  ،رئیس هیات مدیره شرکت ایساکو ، رئیس هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی ،  عضو هیات مدیره بیمه اتکایی امین و  مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بیمه آسیا اشاره کرد.

به گزارش ریسک نیوز شنیده ها حاکی است ، سونامی تغییرات مدیریتی در شرکت های بیمه خصوصی همچنان ادامه دارد به طوریکه گمانه زنی ها از تغییر مدیر عامل یک شرکت خصوص دیگر نیز حکایت دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  ×    =  36