مردم به پشت قبوض آب خود توجه کنند

مدیرعامل شرکت آبفای شهرها و شهرک های غرب استان تهران گفت: ثبت حوادث خطوط توزیع آب در سامانه ۱۲۲، به زمان تماس مردم بستگی دارد؛ با برقرای نخستین تماس، بلافاصله گزارش بروز حادثه ثبت شده و اقدامات لازم آغاز می شود.

به گزارش ریسک نیوز،ولی اله محمدی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: یک انشعاب یک دوم آب که برای یک واحد مسکونی بود، در یکی از کوچه های خیایبان مصیب زاده در منطقه سرآسیاب شهرستان ملارد دچار حادثه شده بود که این حادثه و قطعی آب، ساعت 8 و 52 دقیقه صبح امروز با تماس یکی از شهروندان با سامانه 122 در سیستم آبفا ثبت شد.

وی افزود: بلافاصله بعد از ثبت تماس در سامانه 122 شهریار، رسیدگی به این مورد در منطقه مربوطه در دستور کار قرار گرفت و حدود نیم ساعت پس از حضور مأموران آبفا در محل، مسئله شکستگی خط لوله و قطع آب برطرف شد.

مدیرعامل شرکت آبفای شهرها و شهرک های غرب استان تهران در پاسخ به اینکه چرا ثبت گزارش های حادثه در سامانه 122 با گذشت چندساعت از وقوع حوادث صورت می گیرد، تصریح کرد: ثبت حوادث خطوط توزیع آب در سامانه 122، به زمان تماس مردم بستگی دارد؛ با برقرای نخستین تماس، بلافاصله گزارش بروز حادثه ثبت شده و اقدامات لازم آغاز می شود.

وی افزود: پشت تمام قبوض آبی که برای مشترکان صادر می شود، شماره سامانه 122 و شماره واحد امداد و حوادث آبفا آورده شده است و اگر مردم به پشت قبوض آب خود توجه کنند، می دانند که در زمان وقوع حوادث در خطوط توزیع آب، با برقراری تماس با سامانه 122 ، شاهد رفع مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن خواهند بود.

مدیرعامل شرکت آبفای شهرها و شهرک های غرب استان تهران خاطرنشان کرد: بیش از 250 کیلومتر شبکه داریم که قطعا نمی توانیم در تمامی طول این شبکه نیروهای بازرسی بگذاریم و این گزارش های مردمی است که به ما کمک می کند تا در اسرع وقت از مشکلات به وجود آمده در نقاط مختلف آگاه شویم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

13  −  4  =