جای خالی مدیریت ارتباطات در صنعت بیمه

صفدری تاکید کرد؛

توسعه صنعت بیمه در ایران نیازمند اطلاع رسانی و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از بیمه است.

به گزارش ریسک نیوز،مجید صفدری مدیر عامل شرکت بیمه ما در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت :‌ در شرایط پساتحریم باید از موقعیت ها و فرصت ها استفاده کنیم که یک مورد نیز همکاری با شرکت های سرمایه گذاری خارجی است.

وی ادامه داد: باید در بخش آموزشی و بازاریابی و فروشی از ظرفیت های دیگر کشورها استفاده کنیم که به نفع توسعه فرهنگ بیمه در کشور هم خواهد بود.

صفدری افزود :‌ شرکت بیمه ما با توجه به نیازسنجی و بر اساس مناسبت های خاص ، بیمه های متفاوتی ارایه می دهد.

صفدری تصریح کرد : بیمه نامه تجهیزات الکترونیک طراحی شده است و بسته کاملی درباره انواع تجهیزات الکترونیک دارد.

وی با بیان اینکه مردم باید ارتباط خوبی با محصولات بیمه ای داشته باشند ، افزود: صنعت بیمه نیازمند سرمایه گذاری نیست و پساتحریم موقعیتی است که بیشتر باید از آموزش های مدرن بازاریابی فروش و چگونگی طراحی بیمه ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد:‌ با برخی از شرکت های قوی خارجی مذاکراتی داشتیم و اطلاعات خوبی در بحث بیمه مطرح شده است.

مدیر عامل بیمه ما تصریح کرد: مدیریت ارتباطات در بخش بیمه خالی است و باید فرهنگ بیمه و بازاریابی بیمه را در کشور نهادینه کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  7  =  49