بیمه “ما” تنها شرکت بیمه ایرانی در کنفرانس بین المللی مِنا ی سال ۲۰۱۶

کنفرانس بین المللی بیمه مِنا (MENA : منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا) امسال در شرایطی بسیار متفاوت برگزار شد به طوریکه برای نخستین بار در کنار شعب بیمه‌گران حرفه‌ای بنام دنیا و کارگزاران مطرح فعال، شرکت بیمه ایرانی “ما” نیز حضور داشت.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی بیمه "ما"، بیمه "ما" امسال تنها شرکت بیمه ایرانی در کنفرانس بین المللی مِنا بود که با توجه به محصول متمایز بیمه عمر و سرمایه گذاری خود در بخش بیمه‌های عمر کاندیدای دریافت جایزه شده بود.

بر اساس این گزارش، در حاشیه این کنفرانس نمایندگانی از شرکت های کشورهای انگلیس، فرانسه، لبنان، روسیه، آلمان، قطر و امارات متحده عربی با نمایندگان اعزامی بیمه "ما" مذاکره داشتند و محور گفتگوهای آنها شرایط بعد از تحریم، فضای همکاری در انتقال دانش بیمه‌گری نوین در جذب و انتقال ریسک های بزرگ، چگونگی طراحی بیمه نامه های مدرن و آموزش‌های بازاریابی، فروش و تبلیغات موثر بود.

این گزارش می افزاید که عمده شرکت کنندگان در کنفرانس مِنا سال 2016 که  از بازارهای مختلف منطقه ای و شعب بیمه‌گران بنام اروپائی و غیر اروپائی بودند از همکاری با بازارهای بیمه ای ایران استقبال کردند و تعدادی از آنها نیز  خواستار ایجاد دفتر ارتباطی بیمه‌ای در ایران شدند.

همچنین در  کنفرانس بین المللی بیمه مِنا سال 2016 مسائل مهمی همچون بیمه های عمر و سرمایه گذاری، روش‌های خدمات رسانی مناسب به مشتریان، تکنیک‌های جدید بازاریابی و فروش الکترونیک، سازوکارهای وفاداری مشتریان و چگونگی بررسی صدور و خسارت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شایان ذکر است در انتهای این مراسم نام و لوگوی شرکت بیمه "ما" از جمهوری اسلامی ایران با اقتدار نمایش و نام برده شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×    =  48