نرخ سود مشارکت در منافع بیمه‌های عمر سرمد ۲۸ درصد اعلام شد/ ارائه دو طرح ویژه نوروزی توسط بیمه سرمد

مدیر بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سرمد، نرخ سود مشارکت در منافع بیمه‌نامه‌های صادره سال ۱۳۹۳ این شرکت را ۲۸ درصد اعلام کرد./ بیمه سرمد دو طرح ویژه را برای ایام نوروز ارائه کرده است.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی شرکت بیمه سرمد، مختار ناصری با اعلام این خبر گفت: مشارکت در منافع بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری براساس آیین‌نامه 68 شورای عالی بیمه محاسبه و به اندوخته بیمه‌گذاران اضافه شد.

وی در پایان نرخ بازده سرمایه‌گذاری ذخایر بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سرمد را 28 درصد اعلام کرد. بیمه سرمد، طرح بیمه آتش سوزی منازل مسکونی ( طرح ویژه نوروز) با هدف پوشش اثاثیه موجود در منازل مسکونی در برابر خطرات حریق، انفجار، صاعقه، سرقت یا شکست حرز و همچنین ترکیدگی لوله آب با مشخصات سرمایه ای و مبلغ مشخص و طرح سفر نوروزی ، برای مسافرت های یک الی 30 روزه با سقف سرمایه های متفاوت با پوشش های ( فوت ، نقص عضو و هزینه پزشکی) عرضه می گردد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به تمامی شعب و نمایندگی های بیمه سرمد در سراسر ایران از این طرح ویژه بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش بیمه سرمد، طرح بیمه آتش سوزی منازل مسکونی ( طرح ویژه نوروز) با هدف پوشش اثاثیه موجود در منازل مسکونی در برابر خطرات حریق، انفجار، صاعقه، سرقت یا شکست حرز و همچنین ترکیدگی لوله آب با مشخصات سرمایه ای و مبلغ مشخص و طرح سفر نوروزی ، برای مسافرت های یک الی 30 روزه با سقف سرمایه های متفاوت با پوشش های ( فوت ، نقص عضو و هزینه پزشکی) عرضه می گردد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به تمامی شعب و نمایندگی های بیمه سرمد در سراسر ایران از این طرح ویژه بهره مند شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  3  =