آقای اصولگرا :بدون جرزنی باختیم!

عده‌ای بر این باور هستند که جریان اصول‌گرایی پیروز انتخابات مجلس دهم است و برخی نیز می‌گویند که در انتخابات باخته‌اند و باید فکری برای آینده سیاسی خود کنند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از عصرایران،آقا تهرانی: اگر هم باختیم جر نزدیم!

اصولگرایان باختند یا بردند؟ این سوالی است که این روزها اصول‌گرایان پاسخ‌های گوناگونی به این سوال می‌دهد. عده‌ای بر این باور هستند که جریان اصول‌گرایی پیروز انتخابات مجلس دهم است و برخی نیز می‌گویند که در انتخابات باخته‌اند و باید فکری برای آینده سیاسی خود کنند. در همین رابطه به سراغ مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری رفتیم تا نظر او را در این مورد جویا شویم.

مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری گفت: وحدت اصول‌گرایان خوب بود و افتراقی هم نداشتند و اگر هم باختند جر نزدند. برخی وقتی می‌بازند جر می‌زنند و از بچگی اینها عادت داشتند در زمین‌های خاکی فوتبال بازی می‌کردند، گل را قبول نمی‌کردند و جر می‌زدند.

نماینده بازمانده از مجلس دهم ادامه داد: ما پیروزی اصولگرایان را در این نمی‌بینیم که حتما در مجلس حضور داشته باشند بلکه اصولگرایان تواستند در این سال ها کارهای مهم و درستی انجام بدهند که مهم تر از پیروزی در انتخابات است.

نماینده مجلس نهم تصریح کرد: اصولگرایان باهم نشستند، گفت‌وگو کردند و  به وحدت خوبی رسیدند و فهرستی را معرفی کردند گرچه برخی در شب فردای تبلیغات به نام اصولگرایی لیست معرفی کردند که کار غلطی بود و به معنای واقعی کلمه سیاسی کاری بد بود.

دبیرکل جبهه پایداری درباره آینده جریان اصولگرایی نیز گفت :اصولگراها اگر اصولگرایی کنند به همه جا می رسند و اصول چیزی است که همه آن را دوست دارند و هیچگاه از ایستادن پای اصول خود عقب نمی‌کشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  62  =  63