آغاز تعیین وضعیت بیمه گذاران بیمه نامه های عمربیمه توسعه

بیمه ایران تعیین وضعیت بیمه نامه های عمر شرکت بیمه توسعه را آغاز کرد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ،کارشناسان فنی بیمه ایران وبیمه مرکزی پس ازدههاساعت عملیات فنی محاسباتی و در راستای حفظ حقوق بیمه گذاران شرکت بیمه توسعه طی چندین مرحله و بر اساس فراخوان ، وضعیت بیمه نامه آنان را مشخص خواهند کرد .

بر اساس این گزارش مطابق اطلاعات ارایه شده از سوی شرکت بیمه توسعه 31000 فقره ازپرونده های بیمه گذاران بیمه های عمر آتیه ، پیشاهنگ زندگی و سنوات که تا پایان اردیبهشت 95 ،ذخیره ریاضی آنها محاسبه گردیده، در مرحله نخست تعیین وضعیت می گردند.

این گزارش می افزاید: در نخستین فراخوان 4000 نفر از بیمه گذارانی که بیمه نامه های آنها در سال های 87 و 88 صادر شده از شانزدهم خرداد95 می توانند به منظور انجام مراحل ثبت نام و درخواست،به درگاه اینترنتی شرکت سهامی بیمه ایران به نشانی www.iraninsurance.irمراجعه ،وبا ورود به صفحه مربوطه ، کد ملی خود را در قسمت تعبیه شده در پورتال وارد و پس از مشاهده اطلاعات بیمه نامه خود ، کلید چاپ فرم درخواست تعیین وضعیت بیمه را فشرده و فرم مذکور را که در آن اطلاعات بیمه نامه ، تعداد اقساط پرداختی ، ذخیره ریاضی درج شده در بیمه نامه رااز درگاه مذکور به صورت چاپ شده دریافت نمایند وظرف مدت یک ماه با در دست داشتن سایرمدارک لازم ،به هر یک از شعب بیمه ایران در سراسر کشور مراجعه و نسبت به تعیین وضعیت بیمه نامه های خود اقدام نمایند.

همچنین سایر بیمه گذاران بیمه نامه های عمر آتیه ، پیشاهنگ زندگی و سنوات بیمه توسعه که بیمه نامه های آنان در سال های 89 ، 90 ، 91 ، 92 و 93 صادر شده باشد طی اطلاعیه های بعدی به ترتیب فراخوان خواهند گردید.

پس از انجام این مرحله ،وضعیت سایر بیمه نامه های شرکت بیمه توسعه از قبیل عمر و پس انداز ، عمر زمانی ، مانده بدهکار و … نیز مشخص و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیمه ایران پیش از این، با رسیدگی به بیش از 25 هزار فقره از پرونده های خسارت اتومبیل بیمه توسعه ، 520 نفر را از زندان آزاد وحدود 420 میلیارد تومان خسارت به ذینفعان پرونده این شرکت پرداخت کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

86  −  82  =