کتاب های” ریسک و بیمه” و”مروری بر بیمه های اتکایی” وارد بازار کتاب شد

کتاب های”ریسک و بیمه” و”مروری بر بیمه های اتکایی” نوشته دکتر حمید تاجیک عضو هیات علمی دانشگاه و فاطمه سرور کارشناس ارشد بیمه دانا چاپ و وارد بازار کتاب شد .

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، این کتاب ها با هدف تامین نیاز اولیه بیمه گران ، رفع مشکل دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین یاری به مدیران شرکت های بیمه، صنعت بیمه و نمایندگان آنها تالیف شده است .
در کتاب ریسک و بیمه که توسط انتشارات گسترش علوم نوین منتشر شده است، مطالب متنوعی همچون معنا و مفهوم ریسک،مدیریت ریسک و انواع آن،ریسک از دید منابع انسانی،فرهنگ ریسک،تحلیل ریسک و مشخصات آن، انواع فرانشیز، کنترل ریسک، انتقال ریسک از طریق بیمه کردن،برنامه ریزی بیمه ای،نمونه هایی از بیمه در ریسک،کنترل ریسک جمعی،کلیات ساختار مدیریت ریسک،استانداردهای مدیریت ریسک و نحوه مواجهه و مدیریت ریسک به چشم می خورد .
کتاب مروری بر بیمه های اتکایی نیز شامل بخش های گوناگونی همچون تاثیر بیمه اتکایی در حفظ سرمایه ملی،انواع قراردادهای اتکایی،تاثیر بیمه های اتکایی درکاهش و توزیع ریسک،قراردادهای نسبی و غیر نسبی، پوشش اتکایی مختلط، مزایا و معایب قراردادهای بیمه اتکایی،اهمیت بیمه اتکایی،نوسانات در بازار سرمایه و …است .
علاقه مندان به کتاب های بیمه ای با مطالعه این کتاب ها می توانند بخشی از خلاءهای اطلاعات بیمه ای خود را برطرف کنند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

45  +    =  52