راهکار مدیران پرسپولیس برای فرار از ماجرای کنعانی‌زادگان

مدیران باشگاه پرسپولیس راهکار جالبی را برای فرار از ماجرای پیوستن مدافع‌شان به تیم رقیب انتخاب کردند.

به گزارش ریسک نیوز،شنیده می‌شود مذاکره مدیران باشگاه پرسپولیس با کاوه رضایی و سروش رفیعی به نوعی تلاش برای پاک کردن ماجرای پیوستن محمدحسین کنعانی‌زادگان به استقلال بوده است.

پس از پایان لیگ برتر پانزدهم قرار بود محمدحسین کنعانی‌زادگان که برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به تیم فوتبال ملوان رفته بود به پرسپولیس برگردد. گفته می‌شد این بازیکن 22 ساله یک نیم‌فصل با پرسپولیس قرارداد دارد اما زمانی که این بازیکن برای تمدید قرارداد به دفتر مدیران این باشگاه رفت، متوجه شد قراردادی ندارد!

وی با استعلام از سازمان لیگ متوجه شد بازیکن آزاد است و با استفاده از اشتباه فاحش مدیران باشگاه پرسپولیس راهی تیم دیگری شد. اتفاقی که تلخی این ماجرا را برای پرسپولیسی‌ها بیشتر کرد، پیوستن کنعانی‌زادگان به تیم رقیب یعنی استقلال بود.

شاید این اتفاق اگر در باشگاه دیگری رخ می‌داد، مدیران باشگاه تا پای استعفا پیش می‌رفتند چون تا به حال سابقه نداشته باشگاهی در روز تمدید قرارداد بازیکن خود متوجه شود این بازیکن قراردادی ندارد و می‌تواند به راحتی از این تیم جدا شود.

حالا شنیده می‌شود مدیران پرسپولیس با کشاندن کاوه رضایی به دفتر این باشگاه و همچنین مذاکره با سروش رفیعی که تا پایان آذر سال جاری سرباز است و نمی‌تواند از تراکتورسازی جدا شود، قصد داشتند ماجرای کنعانی‌زادگان را از ذهن هواداران پاک کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  56  =  57