جنجال بنرهای حاشیه ساز شهرداری

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه نشناختن مخاطب بزرگترین نقطه ضعف بنرهای تبلیغاتی شهرداری تهران با موضوع مشکلات اجتماعی جامعه آمریکا است، این اقدام را سطحی و غیرکارشناسی توصیف کرد.

به گزارش ریسک نیوز،عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه نشناختن مخاطب بزرگترین نقطه ضعف بنرهای تبلیغاتی شهرداری تهران با موضوع مشکلات اجتماعی جامعه آمریکا است، این اقدام را سطحی و غیرکارشناسی توصیف کرد.مهدی شیخ در واکنش به نصب گسترده بنرهای تبلیغاتی شهرداری تهران با موضوع نشان‌دادن ضعف‌ها و مشکلات اجتماعی جامعه آمریکا، گفت: برای انجام چنین طرح‌هایی باید کار کارشناسی انجام شود زیرا برخی از شهروندان خصوصا ساکنین مناطق شمالی تهران، مسافرتی به این کشورها داشتند و در مقام مقایسه قرار می‌گیرند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گستره مخاطبان چنین امور فرهنگی بسیار است، اظهار کرد: شهرداری تهران در نصب گسترده بنرهای تبلیغاتی با موضوع نشان‌دادن ضعف‌ها و مشکلات اجتماعی جامعه آمریکا اقدام خوبی نکرده و این امر نیاز به کار کارشناسی بیشتری داشته است.

وی با اشاره به اینکه انجام برخی از طرح‌ها بازخورد منفی دارد و طرح مذکور سطحی بوده است، تصریح کرد: هم اکنون در رسانه‌های مختلف می‌توان بازخورد منفی این اقدام را مشاهده کرد که افراد اقدام به مقایسه کرده اند.

شیخ با تاکید بر اینکه برای چنین طرح هایی باید از پیام کوتاهی بهره برد که به دل مخاطبان بنشیند، ادامه داد: برای انجام امور فرهنگی گسترده باید دیدگاه کلان و برنامه‌ریزی داشت و از مشاوره جامعه شناسان، روانشناسان اجتماعی استفاده کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: باید از افراد تحصیلکرده و متخصص در حوزه فرهنگی برای اقداماتی از این قبیل بهره برد.عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه نشناختن مخاطب بزرگترین نقطه ضعف بنرهای تبلیغاتی شهرداری تهران با موضوع نشان‌دادن ضعف‌ها و مشکلات اجتماعی جامعه آمریکا است، خاطرنشان کرد: نگاه یکجانبه به یک موضوع صرفا باعث کــُری‌خوانی می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

65  −    =  56