شاه کلید موفقیت بیمه های عمر پاسارگاد از نگاه قائم مقام بیمه مرکزی و یک پیشنهاد

بیمه پاسارگاد برای تأمین و تضمین پایداری این روند موفقیت‌‌آمیز، بایستی در زمینه ریسک‌ تمرکزی که در برخی زمینه‌ها با آن مواجه است تدابیر و لنگرهای احتیاطی لازم را اتخاذ نماید.

به گزارش ریسک نیوز پرویز خسروشاهی ، قائم مقام بیمه مرکزی با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی خود به تحلیل همایش بیمه های زندگی بیمه پاسارگاد پرداخت:

دیروز در دومین گردهمائی بیمه‌های زندگی که توسط بیمه پاسارگاد برگزار می‌‌شود شرکت داشتم. همایش پر جنب و جوش و امید‌آفرینی بود و مطالب جالبی از سوی سخنرانان در بخش‌ افتتاحیه و نشست‌ها ارائه شد.

تاکید بر بکارگیری آموزه‌ها و دستاوردهای اقتصاد رفتاری، شناخت سلیقه بازار با تحلیل‌ مستمر داده‌های رفتاری بیمه‌گذاران بالفعل و بالقوه، بهره‌گیری از دانش و تجربیات جدید بازاریابی و ارتباط با مشتری، تجدید نظر در نحوه سرمایه‌گذاری ذخایر ریاضی بیمه‌های زندگی، آموزش نیروی انسانی در سطوح مختلف شبکه تولید و عرضه خدمات بیمه‌ای (بخصوص با تکیه بر آموزش‌های مجازی) و بهره‌گیری حداکثری از فناوری‌ اطلاعات در توسعه بیمه‌های زندگی از مهمترین مطالب ارائه شده در سخنرانی‌ها و نشست‌ها بود.

استقبال مدیران، کارشناسان، کارکنان و نمایندگان بیمه پاسارگاد از این مراسم که عموما هم از نیروهای جوان صنعت بیمه بودند قابل توجه بود که نشان از دغدغه و تمرکز بالای آنان نسبت به راهبرد توسعه‌ای بیمه پاسارگاد در حوزه بیمه‌های زندگی دارد.

بیمه پاسارگاد با بکارگیری بالغ بر 25 هزار نقر اکنون بین 25 تا 30 درصد نیروی انسانی صنعت بیمه را در اختیار دارد. این شرکت با خیزی بلند سهم خود از بازار بیمه‌های زندگی را از 9 درصد در سال 1393 به 21 درصد در سال 1397 رساند.

سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی این شرکت در این مدت از 27 درصد به بالای 60 درصد افزایش یافته است. بیمه پاسارگاد با این اقدام خود گامی بلند در جهت توسعه بیمه‌های زندگی در کشور برداشته است.

عوامل متعددی دست به دست هم داده تا این پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها حاصل شود اما بی‌تردید شاه‌کلید این عوامل "ثبات در رهبری" این شرکت می‌باشد.

بیمه پاسارگاد برای تأمین و تضمین پایداری این روند موفقیت‌‌آمیز، بایستی در زمینه ریسک‌ تمرکزی که در برخی زمینه‌ها با آن مواجه است تدابیر و لنگرهای احتیاطی لازم را اتخاذ نماید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  6  =  3