معرفی هتل پرشین پلازا تهران

هتل پنج ستاره پرشین پلازا یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل های تهران محسوب می‌شود که در سال 1397 افتتاح شده است. موقعیت مناسب این هتل در خیابان سهروردی شمالی باعث شده تا اقامت در آن به اولویت اول بسیاری از افراد تبدیل شود.

به گزارش ریسک نیوز، هتل پنج ستاره پرشین پلازا یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل های تهران محسوب می‌شود که در سال 1397 افتتاح شده است. موقعیت مناسب این هتل در خیابان سهروردی شمالی باعث شده تا اقامت در آن به اولویت اول بسیاری از افراد تبدیل شود. چشم‌انداز شهر تهران از پنجره‌ سوئیت‌های این هتل بزرگ قابل مشاهده است. وجود پرسنلی مجرب و آموزش‌دیده کنار بهترین امکانات رفاهی، هتل پرشین پلازا را به مکانی کاملا ایده‌آل در پایتخت تبدیل می‌کند. خوشبختانه امکان رزرو هتل پرشین پلازا و همه هتل های تهران ازطریق اینترنت وجود دارد. شما می‌توانید در اسرع وقت برای رزرو هتل در تهران از طریق سایت علی‌بابا اقدام کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص امکانات هتل پرشین‌پلازا تهران و نحوه رزرو اینترنتی آن با ما همراه باشید.

امکانات رفاهی هتل پرشین پلازا تهران

امکانات رفاهی عمومی و امکانات موجود در هر اتاق هتل‌های پنج ستاره از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به‌همین خاطر، اقامت در یک هتل پنج ستاره همیشه موجبات رضایت مهمانان را فراهم می‌کند. امکاناتی که هتل پنج ستاره پرشین پلازای تهران در 16 طبقه و 98 واحد اقامتی به‌صورت کلی و عمومی درنظر گرفته به‌شرح زیر است:

•    لابی با ظرفیت 110 نفر
•    پارکینگ با ظرفیت 40 ماشین
•    ترانسفر رفت‌وبرگشت (با هزینه)
•    خدمات تشریفات ویژه یا CIP
•    چایخانه سنتی
•    رستوران با ظرفیت 100 نفر
•    کافی‌شاپ
•    مرکز خرید
•    خدمات باربری
•    خدمات برای معلولان
•    صرافی
•    جکوزی

تاکسی‌سرویس، آسانسور، پله اضطراری، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، اتاق چمدان، لاندری، مینی‌بار (با هزینه)، خدمات بیدار باش، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط و سیستم اعلام حریق نیز ازدیگر امکانات عمومی پرشین پلازا هستند. امکانات داخل هر سوئیت این هتل نیز شامل مبلمان، بالکن، کمد لباس و دراور، اینترنت، تلویزیون، میز تحریر، IPTV، حمام، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، چای‌ساز، یخچال و سیستم تهویه مطبوع می‌شود.

نحوه رزرو اینترنتی هتل پرشین پلازا تهران

با گسترش سامانه‌های آنلاین رزرواسیون هتل در کشور، رزرو حضوری هتل بسیار کم‌رنگ شده است. درواقع امتیازاتی که رزرو آنلاین نسبت به رزرو حضوری دارد، روز‌به‌روز بیشتر می‌شود؛ چراکه سایت‌های امکان رزرو آنلاین هتل، هربار خدمات بیشتر و بهتری به مشتریان خود ارائه می‌کنند. برهمین اساس، پیش‌بینی می‌شود که در چند سال آینده، رزرو هتل و بلیط فقط به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر باشد. دریافت تخفیف بیشتر، برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته و انجام عملیات آنلاین در عرض چند دقیقه از بارزترین امتیازات رزرو آنلاین هتل هستند. البته این امتیازات، علاوه‌بر رزرو هتل، شامل رزرو بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس نیز می‌شوند. وقتی شما تصمیم می‌گیرید به شهر دیگری سفر کنید، با مراجعه به یک سایت معتبر، هم بلیط‌های خود را می‌خرید و هم هتلی در شهر مقصدتان را رزرو می‌کنید.

سایر هتل ها : هتل ایبس تهران

برای رزرو اینترنتی هتل پرشین پلازا، فقط کافی است به یک سایت معتبر رزواسیون هتل مراجعه کنید. آن‌گاه باید مراحل زیر را به‌ترتیب پشت‌سر بگذارید:

•    ابتدا در قسمت جستجوی بالای سایت، نام هتل موردنظر خود و تاریخ ورود به آن را وارد کنید. (دراین‌صورت، لیستی از اتاق‌های خالی آن هتل در تاریخ تعیین‌شده به شما نمایش داده می‌شود)
•    اتاق متناسب خود را انتخاب کنید (در این مرحله، پس از انتخاب اتاق بررسی‌های لازم برای عدم تداخل با رزرو شخص دیگر انجام می‌شود و سپس به درگاه پرداخت هدایت می‌شوید)
•    با استفاده از اطلاعات کارت بانکی خود، مبلغ بیعانه برای تثبیت رزرو اتاق خود را بپردازید. (پس از پرداخت موفقیت‌آمیز مبلغ بیعانه، اطلاعات رزرو برای شما نمایش داده می‌شود)
•    اطلاعات رزرو را روی سیستم یا تلفن همراه‌تان ذخیره کنید.

اکنون اتاق شما برای تاریخی که تعیین کرده‌اید، رزرو شده است. فقط باید با رسیدن به شهر مقصد، به آن هتل مراجعه کرده و اطلاعات رزروی را که ذخیره کرده بودید، به هتل‌دار نشان دهید تا شما را به طرف اتاق‌تان راهنمایی کند.

بهترین سایت برای رزرو هتل پرشین پلازا

سامانه‌ها و سایت‌های زیادی برای رزرو هتل تهران وجود دارند؛ اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، پشتیبانی این سایت‌ها است. سایتی که یک تیم پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد، درصورت بروز هر مشکلی در فرآیند رزوارسیون هتل، جوابگوی مشتریان خود خواهد بود. اما اگر تیم منظمی در پشتیبانی یک سایت وجود نداشته باشد، درصورت بروز مشکل، کسی نیست تا پاسخگوی مشتریان باشد و مشکل را حل‌وفصل کند. هم‌اینک چندین سایت هستند که از اعتبار کافی برای رزرو هتل در تهران و سایر شهرهای ایران برخوردار هستند؛ یکی از این موارد، سایت معتبر علی‌بابا است. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت، فهرست هتل ‌های تهران و مشخصات مختصر هریک از آن‌ها را ببینید.

رزرو هتل پرشین پلازا با استفاده از تقویم قیمتی

شما می‌توانید با استفاده از تقویم قیمتی، هزینه اقامت در هتل پرشین پلازا را در یک بازه زمانی مشخص مشاهده کنید. این بازه زمانی شامل چند روز گذشته و چند روز آینده خواهد بود. اگر شما برای سفر خود عجله نداشته باشید، میان هزینه‌های پیشنهادی، روزی را برای اقامت انتخاب کنید که تخفیف بیشتری خورده باشد. البته این تخفیف‌ها دلایل مناسبتی مختلفی دارند. سایت علی‌بابا نیز یکی از سایت‌های ارائه‌کننده تقویم قیمتی است. شما می‌توانید برای رزرو هتل پرشین پلازا تهران یا هر هتل دیگری در سایر شهرهای کشور، از تقویم قیمتی سایت علی‌بابا استفاده کنید.

سایر هتل ها :  معرفی هتل بلور تهران

نکات تکمیلی رزرو اینترنتی هتل

اگر تصمیم به سفر گرفتید، ابتدا اطلاعات جامعی درباره اقامتگاه‌ها و مراکز دیدنی شهر مقصدتان به‌دست بیاورید. این اطلاعات به‌راحتی از طریق جستجوی اینترنتی در دسترس شما قرار می‌گیرند. آن‌گاه اقامت‌گاه‌های موجود را با هم مقایسه کنید. جایی را انتخاب کنید که هم امکانات خوبی داشته و هم متناسب با بودجه اختصاصی شما باشد. درصورت انتخاب، بلافاصله هتل را به‌صورت اینترنتی رزرو کنید. با این کار، محل اقامت خود در شهر مقصد را تثبیت می‌کنید. در سفر به تهران نیز، ابتدا باید اطلاعات جامعی از انواع هتل های تهران به‌دست بیاورید. سپس برای رزرو هتل تهران به‌صورت اینترنتی اقدام کنید. این کار شما را از همه درگیری‌های گشتن دنبال اقامتگاه مناسب در شهر پرترافیک تهران راحت می‌کند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  9  =  45