دانا با ساماش، مدیریت اسناد شعب را کلید زد

از شاخص های این سامانه می توان به حذف کاغذ، بحث تامین داده، مباحث پردازشی، و کاهش تقلب و تخلف اشاره کرد که در نهایت رضایت مندی مشتری را در پی خواهد داشت، چرا که کارکنان می توانند نتایج به دست آمده را بر روی پرتال بارگذاری کنند تا مشتریان بتوانند از روند کار از ابتدا تا انتها مطلع شوند که این امر ارتباط با مشتری را مکانیزه خواهدکرد.

به گزارش ریسک نیوز  بیمه دانا از سامانه ساماش رونمائی کرد.

بر این اساس سيدقاسم نعمتي در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند مدیریت اسناد شعب بیمه دانا"ساماش" و پس از بازدید از بخش های مختلف این سامانه گفت: راه اندازی سامانه ساماش اقدام بسیار ارزشمندی است که در صنعت بیمه انجام شده است، این سامانه محصول کار فشرده یک گروه است و حجم کاری انجام شده، نشان دهنده آن است که اقدام بسیار مهمی در این راستا صورت گرفته است که مهمترین بخش آن حذف  اسناد کاغذی و انتقال آن به حوزه آی تی است.                          

رئیس مرکز فناوري اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی در ادامه افزود: در این بخش با توجه به امکانات موجود، دوستان و همکاران ما در این شرکت می‌‎توانند کنترل و نظارت بهتری بر حوزه اسناد درمانی داشته باشند.

  نعمتي گفت: از نکات مهم این اتفاق بزرگ می‌توان به حذف کاغذ، بحث تامین داده، مباحث پردازشی، و کاهش تقلب و تخلف اشاره کرد که در نهایت رضایت مندی مشتری را در پی خواهد داشت، چرا که همکاران می توانند نتایج به دست آمده را بر روی پرتال بارگذاری کنند تا مشتریان  بتوانند از روند کار از ابتدا تا انتها مطلع شوند که این امر ارتباط با مشتری را مکانیزه خواهدکرد.

  وی افزود: این فناوری جای رشد و ارتقای بیشتری خواهد داشت، زیرا از زیرساخت قوی برخوردار است و کار بسیار ارزنده‌ای به شمار می‌رود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

63  −  61  =