استارت اپها را درک کنیم / سامانه مدیریت شبکه فروش تجارت نو ابزاری برای توانمند سازی نماینده

مدیر عامل تجارت نو:

نورالهی با بیان اینکه باید نگاهمان را نسبت به تحول دیجیتال تغییر دهیم، گفت: باید استارت اپ ها را درک کنیم ./فرآیندی که مقابل شبکه فروش باشد را تعریف نکرده ایم، بلکه همواره عنوان کردیم که اگر استارت اپی می خواهد که در این صنعت موفق باشد باید از ظرفیت شبکه فروش استفاده کند.

به گزارش ریسک نیوز، در حاشیه  مراسم رونمایی از شارژ بیمه و بیمه موبایل تجارت نو، مدیرعامل بیمه تجارت نو در گفتگو با خبرنگار ریسک نیوز گفت:  در دنیا حدود 210درصد رشد سرمایه گذاری در حوزه فناوری های بیمه داریم در این راستا استفاده از فناوری در حوزه بیمه دیگر به عنوان یک ابزار حساب نمی شود، بلکه یک الزام است.

نورالهی افزود: ما در تعریف استراتژی های بلند مدت در شرکت بیمه تجارت نو، به نقطه ای رسیدیم که اگر بخواهیم رشد بیشتری تجربه کنیم باید توجه جدی به این حوزه داشته باشیم در این راستا از سال گذشته یک تیم حرفه ای هم در حوزه طراحی و پیاده سازی محصول و هم ایجاد بسترهای لازم برای ایجاد موضوعات فناورانه شکل دادیم.

وی در پاسخ به ریسک نیوز در خصوص ظرفیتهای همکاری با ایران کیش و سایر شرکتهای پرداخت الکترونیک گفت: یکی از شرکای تجاری ما به دلیل گروه سهامداری ایران کیش بوده که  توانستیم با همکاری این شریک تجاری چند محصول را معرفی کنیم.

نورالهی به تشریح  اپ موبایل پرداخت و گفت: این اپ تجربه خوشایندی برای مشتری به وجود می اورد. در این اپ کلیه بیمه نامه ها، مانده پوشش ها همچنین مدت اعتبار بیمه نامه ها را می توان مشاهده کرد و از طریق این اپلیکیشن مشتری می تواند در کمتر از دو دقیقه درمورد خسارت وارده با کارشناسان ما مشورت کند.

مدیر عامل بیمه تجارت نو به سایر همکاری ها با ایران کیش  اشاره کرد و گفت: ایران کیش اپلیکیشنی را طراحی کرده حتی جذابتر از رقبا و ما به عنوان اولین شرکت بیمه ای هستیم که برای فروش بیمه نامه در این سوپراپلیکیشن حضور داریم.

به گفته وی در خصوص صدور آنلاین بیمه نامه تجهیزات الکترونیکی نیز همکاری دیگری با ایران کیش داشتیم. مهمترین موضوع برای صدور بیمه نامه موبایل این است که صحت و سلامت دستگاه موبایل یا تبلت تست شود. در این اپلیکیشن تمامی این مراحل بصورت انلاین و توسط خود مشتری تست می شود. در واقع در کمتر از 3دقیقه می توان از طریق این اپلیکیشن بیمه نامه موبایل را برای مشتری صادر کرد.

نورالهی عنوان داشت : بحث دیگر داشبورد مدیریت است که از طریق ان می توانیم در لحظه نسبت خسارت، صدور، وصول و تحقق بودجه تمام شعب را رصد کنیم و هر شعبه نیز نماینده خود و هر نماینده بیمه نامه های خود را به همین طریق مانیتور کند.

نورالهی در ادامه با بیان اینکه باید نگاهمان را نسبت به تحول دیجیتال تغییر دهیم، گفت: باید استارت اپ ها را درک کنیم و از نگاهی که صرفا محدود به فناوری باشد خارج شویم.

نورالهی در خصوص ارتباط تجارت نو با استارت اپها گفت:در حال حاضر اپلیکیشن و فروش آنلاین موبایل که هرکدام یک استارتاپ خاص خود را دارند. در حال حاضر با 4 استارت اپ همکاری داریم. همچنین در بحث صدور بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری با چند استارت اپ فعال در حوزه سلامت تفاهمنامه ای رو امضا کردیم.

نورالهی در خصوص ایجاد تعامل بین شبکه فروش و استارت اپ ها گفت:فرآیندی که مقابل شبکه فروش باشد را تعریف نکرده ایم، بلکه همواره عنوان کردیم که اگر استارت اپی می خواهد که در این صنعت موفق باشد باید از ظرفیت شبکه فروش استفاده کند.

وی تصریح کرد: در همین راستا یک اپلیکیشن در بحث ارتباط نماینده و بازاریاب ها تحت عنوان «بنو» طراحی کردیم بطوریکه نمایندگان  براحتی می توانند در این اپلیکیشن بازاریاب ثبت کنند و نکته جالب اینکه خطاهایی که بعضا بین نماینده و بازاریاب بوجود می اید تمامی این فرآیندها را حذف کردیم و نمایندگان ما این قابلیت را دارند تا هرکدام بیش از هزار بازاریاب داشته باشند.

به گفته مدیر عامل تجارت نو ، بنو در حقیقت سامانه مدیریت شبکه فروش است که در حقیقت ابزاری است در جهت کمک به توسعه شبکه فروش.   

 

در حاشیه این مراسم پیمان طبری مدیرعامل کارت اعتباری ایران کیش در پاسخ به سوال خبرنگار ریسک نیوز مبنی بر اینکه همکاری شرکت های پرداخت الکترونیک و شرکت های بیمه در آینده چه فرصت هایی را بوجود می آورد، توضیح داد: با توجه به اینکه هزینه شرکت های PSP بالا رفته، طبیعی است تا مجبور هستند سرویس هایی را در قالب پرداخت به مردم ارائه دهند تا از آن طریق بتوانند کسب درآمد کرده و صنعت پرداخت را زنده نگه دارند،ضمن اینکه شرکت های پرداخت نباید غافل از این شوند که می توانند درامدهای دیگری را از محل های مختلفی کسب کنند.

طبری در پاسخ به سوال دیگری در خصوص نقش اینگونه نمایشگاه ها در مسیر رشد تحول دیجیتال عنوان کرد: تحول دیجیتال در دنیا منوط به تکنولوژی نیست. مهمترین مساله، مسیر فرآینده ها و ترکیب فرآیندها است. لازم است قبل از تکنولوژی به مسیر فرآیندها توجه کرد. در واقع نگاه باید تغییر کند.

به گزارش ریسک نیوز، در دومین روز از هفتمین همایش دستاوردهای بیمه تجارت نو با رویکرد تحول دیجیتال، این شرکت با همکاری شرکت کارت اعتباری ایران کیش با حضور مدیران ارشد و معاونین و اصحاب رسانه از دو محصول مشترک «بیمه شارژ» و «بیمه موبایل و تبلت» رونمایی کرد که می توان از آن به عنوان نقطه عطفی در مسیر تحول دیجیتال در حوزه اینشورتک نام برد.

در ابتدای این مراسم مهندس مباشرفر؛ مدیر کسب و کارهای نوین بیمه تجارت نو عنوان کرد: دلیل روی آوردن ما به بستر تکنولوژی این است تا بتوانیم خود را همسو با تغییرات تکنولوژی پیش برویم.

وی مهم ترین بحث در این خصوص را قدم نهادن در مسیر تحول دیجیتال دانست و گفت: در ساختار سازمانی ما جایگاه ویژه ای برای این موضوع درنظر گرفتیم و قصد داریم با استارت اپ ها و شرکت ها همکاری داشته باشیم. همچنین برنامه گسترده ای برای ارائه محصولات بر بستر بلاکچین داریم.

در ادامه و طی مراسمی با حضور مدیرعامل بیمه تجارت نو و مدیرعامل کارت اعتباری ایران کیش از دو محصول شارژ بیمه و بیمه موبایل رونمایی شد.

نوراللهی در خصوص این مراسم اظهار داشت: طی جلسه ای که در شورای عمومی سندیکا داشتیم گزارشی در حوزه سرمایه گذاری در فناوری بیمه مطرح شد.طی این گزارش در سال جاری بیش از ۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری در حوزه فناوری بیمه داشتیم و ۲۱۰ درصد افزایش در دنیا.

به گفته وی حدود ۵۵ درصد از این سرمایه گذاری ها در حوزه کانال های توزیع بوده است. در منطقه خاورمیانه، عربستان و ترکیه بیشترین سرمایه گذاری را در حوزه فناوری بیمه داشتند.

وی عنوان کرد: معتقدم؛ شرط بقا در صنعت بیمه بحث استفاده از فناوری های نوظهور بیمه ای است. ما در تجارت نو از حدود یکسال گذشته و با ورود تیم تخصصی به این نیاز و ضرورت رسیدیم و سرمایه گذاری مفیدی با وجود هزینه بر بودن و زمان بر بودن آن، انجام دادیم.

 

پیمان طبری؛ مدیرعامل کارت اعتباری ایران کیش نیز عنوان کرد: تحول دیجیتال صرفا استفاده از تکنولوژی نیست؛ بلکه تغییر فرآیندها است.محصول شارژ بیمه و بیمه موبایل یک کار مشترک بود و با استقبال بیمه تجارت نو روبرو شد. البته این موضوع را مدیون پلتفرم طراحی و پیاده سازی شده در اپلیکیشن پات هستیم.

وی ادامه داد: خدماتی را بر بستر پات لایف ارائه میدهیم که یکی از آنها خدمات بیمه است.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  7