سعید جلیلی باعث ریزش رای رئیسی خواهد شد؟

رئیس بانک مرکزی دولت احمدی نژاد معتقد است نزدیکی جلیلی و رئیسی بهم باعث ریزش آراء رئیسی نخواهد شد.

به گزارش ریسک نیوز،محمود بهمنی، نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در ارزیابی دیدار جلیلی و ابراهیم رئیسی و نزدیکی این دو چهره بهم، به خبرنگار نامه‌نیوز گفت: این دیدارها موجب می‌شود هماهنگی ها و همگونی ها در بخش های مختلف و جناح های مختلف به عمل آید، هر قدر این دیدارها بیشتر باشد باعث می‌شود که نتیجه کار مطلوب‌تر شده و آرا نیز شکسته نشود.

وی در مورد اینکه نزدیکی جلیلی به رئیسی تا چه اندازه باعث ریزش رای وی می‌شود، اظهار داشت: دلیلی ندارد امثال آقای جلیلی را تندرو فرض کنیم چراکه خود تندرو تعریف دارد. وی رئیس شورای عالی امنیت ملی بوده و بسیار کارآمد هستند، اتفاقا مواضع معتدلی هم دارند و ریزشی از این بعد متوجه اقای رئیسی نیست.

بهمنی در مورد اینکه این دیدارها شائبه معاون اولی جلیلی را در صورت ریاست جمهوری رئیسی تقویت می کند یا خیر، گفت: این موضوع بستگی به خود آقای رئیسی دارد و اینکه چه کسی را همفکر و نزدیک به خود می داند.

وی با بیان اینکه قالیباف در نهایت به نفع رئیسی کنار می رود، بیان کرد: اینکه آقای قالیباف به نفع رئیسی کنار می رود و اینکه در صورت ریاست جمهوری رئیسی، قالیباف معاون وی خواهد شد بستگی به توافق آنها دارد، البته ممکن است آنها اصلا به توافقی نرسند و فردی هم به نفع فرد دیگر کنار نرود.

رئیس بانک مرکزی دولت احمدی نژاد در مورد حضور وزرا و معاونان احمدی نژاد در ستاد انتخاباتی رئیسی گفت: قرار نیست هر دولتی که کنار رفت تمامی نیروهایش کنار بروند چراکه این بزرگترین صدمه به یک کشور است، حضور این افراد نه تنها باعث ریزش رای آقای رئیسی نمی شود بلکه می تواند سودمند نیز باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

66  −  62  =