راز خوشبختی شادترین مردم جهان چیست؟

حتما شما هم آمارهایی را دیده‌اید که در آن، شادترین مردم جهان را به نسبت کشوری که در آن زندگی می‌کنند دسته‌بندی کرده‌اند. ما بیشتر مواقع در این لیست دنبال کشور خودمان می‌گردیم که چه رتبه‌ای را به ما اختصاص داده‌‌اند و خب اینجور وقت‌هاست که بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال پاسخ این سوال هستیم که شادترین مردم جهان در کدام کشور زندگی می‌کنند. در این مطلب به این سوال با دلایل کافی پاسخ داده‌ایم، پس همراه لست‌سکند باشید.

راز دانمارکی ها، شادترین مردم جهان، برملا شد

به نظر می‌رسد که این کلمه کاملاً مناسب کشوری است که آب و هوای واقعاً نامتعادلی دارد. شما در چنین کشوری مجبور هستید برنامه‌های سفر و گردشتان را در دقیقه‌ی 90 تغییر بدهید چون آنقدر باران می‌بارد که مجبورید پیک نیک را در خانه برگزار کنید و به جای رفتن به ساحل به استخرهای سربسته بروید. در چنین شرایطی یک یا چند بار "پیت" را به زبان بیاورید و نفس عمیق بکشید – و نقشه‌ی دوم را عملی کنید. و اغلب پیش می‌آید که نقشه‌ی شماره‌ی دو خیلی "هیگه‌تر" (!) از نقشه‌ی اصلی از آب در‌بیاید!

به نظر می‌رسد حالا دیگر کاملا برایتان روشن شده باشد که چرا اهالی این کشور به عنوان شادترین مردم جهان شناخته شده‌اند. آیا شما هم واژه‌ای را در زبان خودمان می‌شناسید که مثل "پیت" عمل کند؟

منبع: bbc.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  60  =  68